of melkquote:Op donderdag 20 juli 2006 04:20 schreef Chowi het volgende:
Bier drinken! Dat helpt altijd.
Zou dat iets vrouwelijks zijn ? Ik heb dat ook altijdquote:
dat hoor jij te doenquote:[b][...]
normaal pakken ze haar
ik nietquote:ik mis mijn vriendin
jajajaja, chillen op een boot, op haar rug onder vreemde kerels zul je bedoelenquote:Op donderdag 20 juli 2006 07:22 schreef Camplo het volgende:
. Die zit lekker te chillen op de boot weet ik veel waar,
quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:30 schreef the_jestert het volgende:
[..]
jajajaja, chillen op een boot, op haar rug onder vreemde kerels zul je bedoelen![]()
Heet ze Anna?quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:22 schreef Camplo het volgende:
Ik mis m'n vriendin ook. Die zit lekker te chillen op de boot weet ik veel waar, en wij maar elke dag rondrijden voor te zwemmen, pokeren, terrassen, en ugly shit like that
Gut; is je opblaaspop lek en moet je nu weer handkarren??quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:33 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Fap Fap Fap Fap Fap Fap Fap Fap Fap Fap Fap Fap
Ik mis mijn vriendin ook, alleen heb ik geen vriendin!
Jouw vriendin loopt niet hoor, meestal zit ze over de knieën voorovergebogen. En 's avonds moet ik ook dan ook naar mijn werkquote:Op donderdag 20 juli 2006 04:19 schreef luciferist het volgende:
aangezien ik laat werk en zij overdag lopen we elkaar mis. nu slaapt zij thuis en ik thuis, en pakken alle muggen mij
normaal pakken ze haar
Ik pak haar normaal ook altijdquote:Op donderdag 20 juli 2006 04:19 schreef luciferist het volgende:
aangezien ik laat werk en zij overdag lopen we elkaar mis. nu slaapt zij thuis en ik thuis, en pakken alle muggen mij
normaal pakken ze haar
Kan ik me voorstellen....quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:54 schreef iamredleader het volgende:
Ik mis mijn vrouw!
ik mis jou vrouw ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:54 schreef iamredleader het volgende:
Ik mis mijn vrouw!
idd!...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:29 schreef Rio het volgende:
Bah, het is weer maandag, het missen is weer begonnen.
...dus je hebt een relatie?...vreemd...Nyx96quote:Op maandag 24 juli 2006 14:44 schreef Nyx96 het volgende:
Ik heb mijn vriendin altijd bij me. Ze gaat nooit 'ns ergens naar toe, zodat ik rust heb.
Schizofrenie is a bitch.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:48 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...dus je hebt een relatie?...vreemd...Nyx96
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |