quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:39 schreef Furious het volgende:
Whehehehehe.
Sorry, iets anders kon ik niet bedenken.
Whehehehehehe.
Dan heb ik inderdaad liever een milde longkankerquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:48 schreef ElizabethR het volgende:
Eén remedie: STOMEN!!
Bak boven een kop heet water met eventueel mentholgedoe erin, en ademen!!
Sterkte hoor. 't Is klote om met een ozon waarschuwing verkouden te zijn, je loopt zo een stevige longkanker op.
O wacht, ik trapte er bijna inquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:48 schreef ElizabethR het volgende:
Sterkte hoor. 't Is klote om met een ozon waarschuwing verkouden te zijn, je loopt zo een stevige longkanker op.
Hoe durf je met dit soort weer een briesje door je kamer tocht te noemen. Met een airco is het een heel ander verhaal, die blaast daadwerkelijk koude lucht. Ik heb dit jaar ook menig x een stijve nek aan mijn airco op mijn kamer overgehouden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:14 schreef Clourhide het volgende:
Heb ik ook, door de tocht van mijn verschillende openstaande ramen. Zelfde effect als airco.![]()
Ja, maar ik slaap ook naakt met alle ramen open. Dus waarschijnlijk loop ik dat koutje van mij op om zes uur "s ochtends, wanneer het 18 graden is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:16 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Hoe durf je met dit soort weer een briesje door je kamer tocht te noemen. Met een airco is het een heel ander verhaal, die blaast daadwerkelijk koude lucht. Ik heb dit jaar ook menig x een stijve nek aan mijn airco op mijn kamer overgehouden.
Met 18 graden een verkouden worden? Eet je wel fatsoenlijk vriend.quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:18 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Dus waarschijnlijk loop ik dat koutje van mij op om zes uur "s ochtends, wanneer het 18 graden is.
Kan best hoor. Verschil in temperatuur en zo. Microben die komen aanvliegen. Meer vliegen in mijn keuken met alle bijbehorende ziektes.quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Met 18 graden een verkouden worden? Eet je wel fatsoenlijk vriend.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:48 schreef ElizabethR het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |