Ik hoor nét op de radio dat een warme douche toch beter is! Omdat je je lichaam dan stimuleert om af te koelen ofzo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:27 schreef Aurelium het volgende:
Ja, ik heb net een halve fles rosé op maar die blijft maar naar mn hoofd stijgen. Ben al onder een koude douche gaan staan maar hielp niet. Mn hoofd gloeit en bonkt
Geen idee, ik kan me er niks bij voorstellenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:32 schreef Aurelium het volgende:
Wie heeft er dan verzonnen dat je geil wordt van warm weer?
Een halve fles rose.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:27 schreef Aurelium het volgende:
Ja, ik heb net een halve fles rosé op maar die blijft maar naar mn hoofd stijgen. Ben al onder een koude douche gaan staan maar hielp niet. Mn hoofd gloeit en bonkt
Ik moet er niet eens aan denken!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:32 schreef Aurelium het volgende:
Mijn prostituerende moeder.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:32 schreef Aurelium het volgende:
ik heb een ventilator die staat nu volgens mij al een week ofzo non stop aanquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Een goede ventilator doet wonderen. Wordt er alleen kotsmisselijk van als die te lang aan staat.
Heb hier ook half flesje op.,...moet zeggen dat ik al beetje duf ben...dus ga zo heerlijk nog ff tv kijken en dan lekke rin slaap vallen...heb niet zoveel moeite met die warmte...quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:27 schreef Aurelium het volgende:
ik zie ze toch liever geschorenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef Pony-Lover het volgende:
http://www.mina.be/uploads/bever.jpg
hier wordt ik ook warm van
Dus jij raakt seksueel opgewonden bij het zien van pluizige dieren?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef Pony-Lover het volgende:
Staat die op je gezicht gericht en wordt je daar niet misselijk van na verloop van tijd?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:37 schreef Klonk het volgende:
ik heb een ventilator die staat nu volgens mij al een week ofzo non stop aan![]()
Ja goddomme, nu zit ik hier weer met een stijve piemel en kan ik weer gaan trekken ook zeker. Het is wárm manquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef Pony-Lover het volgende:
Jij niet dan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:38 schreef Sjakie01 het volgende:
Dus jij raakt seksueel opgewonden bij het zien van pluizige dieren?
is soms wel kut, en dan zet je dan ding uit en dan is het nog veel kutter, kiezen uit twee kwaden dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Staat die op je gezicht gericht en wordt je daar niet misselijk van na verloop van tijd?
Verander je fotoboek eens! Ik heb het nu ook in 1 keer warm.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:37 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Heb hier ook half flesje op.,...moet zeggen dat ik al beetje duf ben...dus ga zo heerlijk nog ff tv kijken en dan lekke rin slaap vallen...heb niet zoveel moeite met die warmte...
Jij snapt 'm. Ik doe hem dus net 1 minuut geleden uit en het zweet gutst meteen weer van me kop. Aan maar weer dat ding.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:39 schreef Klonk het volgende:
is soms wel kut, en dan zet je dan ding uit en dan is het nog veel kutter, kiezen uit twee kwaden dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |