Hound of the Baskervilles?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef MaJo het volgende:
Hij is wel verfilmd maar dat is volgens mij niet een bekende versie. Het boek is bekender dan die film. En Anthony Hopkins speelde er niet in mee.
Het is ook niet Oliver Twist
Veel bekender.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:08 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hound of the Baskervilles?
Je komt al aardig in de buurt. Het boek wat ik zoek heeft ook een belangrijke (politieke) boodschap.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:10 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Catch-22?
Dat is hemquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:12 schreef Berkery het volgende:
1984?
Op zich kan het best gebeuren dat je een ingeving krijgt en daardoor twee keer achter elkaar post. Maar maak er geen gewoonte van. Anders kun je ook 10 keer posten totdat je een keer het goede antwoord hebtquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:13 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
The Lord of the Flies?
-Mag ik twee keer achter elkaar gokken?-
Ok.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op zich kan het best gebeuren dat je een ingeving krijgt en daardoor twee keer achter elkaar post. Maar maak er geen gewoonte van. Anders kun je ook 10 keer posten totdat je een keer het goede antwoord hebt
Moet je doen, is echt een geweldig boek. Als de andere boeken die je gokte je favoriete boeken zijn hebben we dezelfde boekensmaakquote:
De film is ook in orde. Metquote:
En uitgebracht in 1984quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
De film is ook in orde. MetJohn Hurt
en de laatste rol van Richard Burton
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef marhil het volgende:
nee, gewoon gevolg van een gesprek hier op kantoor naar aanleiding van de vorige vraag, moet ook toegeven dat het mede door hem (collega) kwam dat we op de echte naam kwamen
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:31 schreef Berkery het volgende:
De Belgen, zij bleven 'Het Groot Dictee der Nederlandse Taal' alsmaar winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |