quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Juliette Lewis
From Dusk till Dawn
Quentin Tarantino
Kill Bill: Vol. 1
Lucy Liu
Gridlock'd
Tupac Shakur
quote:Hulp zoeken op IMDB is uiteraard toegstaan
Doff + 1quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:08 schreef Doff het volgende:
Lucy Liu - Kill Bill 1 - QT
Pulp Fiction - Christopher Walken
Sleepy Hollow - Christina Ricci
Ik heb al een opgave of 5, 6 geprobeerd met IMDb, maar dat is nog verdomd lastig soms. Ik heb er iig maar eentje opgelost.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:11 schreef Doff het volgende:
[..]
![]()
Ik lees het écht nu pas, maar waarom in godsnaam opzoeken, dan gaat de lol er toch wel snel af? Denk dat de meeste opgaven prima te doen zijn.
Mijn ervaring in andere filmvraag topics is dat er altijd mensen zullen blijven die het opzoeken. Dan kun je het beter toestaan, zodat niemand in het nadeel is. En sommige vragen zijn echt nauwelijks te doen zonder een beetje hulp. Dat kun je rustig geloven.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:11 schreef Doff het volgende:
[..]
![]()
Ik lees het écht nu pas, maar waarom in godsnaam opzoeken, dan gaat de lol er toch wel snel af? Denk dat de meeste opgaven prima te doen zijn.
Bij FMT functioneert het niet-opzoeken prima volgens mij, enige uitzonderingen daar gelaten. En misschien moeten de vragen dan maar niet al te lastig worden gemaakt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn ervaring in andere filmvraag topics is dat er altijd mensen zullen blijven die het opzoeken. Dan kun je het beter toestaan, zodat niemand in het nadeel is. En sommige vragen zijn echt nauwelijks te doen zonder een beetje hulp. Dat kun je rustig geloven.
scanman01 +1quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Frances mcDormand
Somethings gotta give
Keanu Reeves
Speed
Jan de Bont
Flesh and blood
Jennifer Jason Leigh
FMT kan ik nog wel doen met parate kennis. Ik ben vrij slecht in namen, maar zodra ik een kop zie, kan ik wel logisch gaan doordenken over filmlinks. Oftewel: Zonder IMDb ben ik weg, want dan raad ik toch niets meer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:20 schreef Doff het volgende:
[..]
Bij FMT functioneert het niet-opzoeken prima volgens mij, enige uitzonderingen daar gelaten. En misschien moeten de vragen dan maar niet al te lastig worden gemaakt.
Precies. Zonder filmkennis los je deze vragen niet op... of véél te laat. Mensen die veel weten over film zullen toch altijd sneller zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
FMT kan ik nog wel doen met parate kennis. Ik ben vrij slecht in namen, maar zodra ik een kop zie, kan ik wel logisch gaan doordenken over filmlinks. Oftewel: Zonder IMDb ben ik weg, want dan raad ik toch niets meer.
Trouwens, in dit spel geeft IMDb geen kant-en-klaar antwoord. Je moet zelf nog de juiste richtingen kiezen en soms expres omwegen gaan verzinnen om tot de oplossing te komen.
Ja, natuurlijk mag je meedoenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:31 schreef Guilin het volgende:
Woohoo, eerste keer dat ik mee doe, mag dat wel of niet? Lijkt me een leuk spelletje namelijk.
Nice one! Ik had een hele andere. Waarom zou je niet mee mogen doen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:31 schreef Guilin het volgende:
Manfred de Graaf
Turks Fruit
Rutger Hauer
Sin City
Benicio Del Toro
The Usual Suspects
Kevin Spacey
Woohoo, eerste keer dat ik mee doe, mag dat wel of niet? Lijkt me een leuk spelletje namelijk.
Anders was het ook niet eerlijk, jij bent Kevin Spacey in The Usual Suspects.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk mag je meedoen
En je was me voor, dus krijg jij het punt
V.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:34 schreef Guilin het volgende:
EDIT: Nu moet ik er een verzinnen als ik het goed begrijp hè.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
Holly Marie Combs
Chain of desire
Elias Koteas
She's having a baby
Alec Baldwin
check imdb danquote:
Series doen we niet meer volgens mij.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:43 schreef Guilin het volgende:
[..]
En dan kom je er via Julian McMahon en Nip/Tuck ook.![]()
Levert het erin verwerken van een Kevin Bacon film geen bonuspunt op trouwens?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
Holly Marie Combs
Chain of desire
Elias Koteas (speelt zichzelf in onderstaande film. Mag dat wel?)
She's having a baby
Alec Baldwin
Nee. Die moet je juist ontwijken, eigenlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Levert het erin verwerken van een Kevin Bacon film geen bonuspunt op trouwens?
Ow dat wist ik niet, maar dan onthoud ik dat. Overigens je nieuwe opgave is echt niet makkelijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Series doen we niet meer volgens mij.
Roger Vadim helpt je vast wel op wegquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:47 schreef Guilin het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet, maar dan onthoud ik dat. Overigens je nieuwe opgave is echt niet makkelijk.
Maar ja, ik weet ook weinig van Brigitte Bardot.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef Guilin het volgende:
Maar dan heb ik vast te veel links gebruikt.
Via Kirk kan het ook met 3 films trouwensquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef Guilin het volgende:
Maar dan heb ik vast te veel links gebruikt.
Ik dacht dat er in de OP iets stond over 9 stappen ofzo?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Even een vraag:
Was de eerste oploassing van Guilin eigenlijk wel te veel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |