Uit het hoofd gaat mij dat niet lukken in drie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:09 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed, voordat we kiezen waar we verder gaan heb ik deze nog:
Patrick Swayze naar Marilyn Monroe.
(kan via 3 filmtitels)
Meer mag ook hoor. Geen probleem mee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Uit het hoofd gaat mij dat niet lukken in drie.
V.
Jouw spel? Zoals eerder genoemd wordt hetzelfde spel ook hier al een tijdje gespeeld:quote:
Ja maar, die heeft andere regelsquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jouw spel? Zoals eerder genoemd wordt hetzelfde spel ook hier al een tijdje gespeeld:
Six Degrees of Separation
Zit wat in... en jij bent mod. Dus als jij vindt dat beide topics naast elkaar kunnen bestaan, dan is dat zoquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar, die heeft andere regels.
Plus, het is best krom om degene die de vraag verzint, ook mag meedoen
Ja maar ik ben geen moderator van hierquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit wat in... en jij bent mod. Dus als jij vindt dat beide topics naast elkaar kunnen bestaan, dan is dat zo
Was een garpjequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Maar wat hebben wij met jouw spel gedaan dan? We spelen het toch gewoon?
Goed gedaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Marilyn Monroe
Some Like It Hot
Jack Lemmon
The China Syndrome
Michael Douglas
Basic Instinct
Paul Verhoeven
- edit: ik weet nog steeds niet of nu wel of niet mag, maar het kostte me wel even klikken in IMDb. Zonder IMDb kom ik denk ik tot geen enkele oplossing van welke opgave dan ook in dit topic -
Degene die een nieuwe topic opentquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
En wie doet de puntentelling?
Ik heb 'em al ge-edit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:06 schreef Verbal het volgende:
Rutger Hauer
Sin City
Bruce Willis
Pulp Fiction
Samuel L. Jackson
(en je was voor je beurt, Pilstonnetje)
V.
Ik ben voor. Ik deed het sowieso al niet met tv-series erbij.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:20 schreef scanman01 het volgende:
Misschien zijn tv series wat te makkelijk trouwens. Heel veel acteurs hebben wel ooit eens een rolletje in een serie gehad, dus dan wordt het wat vergezocht allemaal. Misschien een idee (om het iets lastiger te maken) om tv series niet toe te staan?
Exact de oplossing die ik in gedachten hadquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:21 schreef Verbal het volgende:
Isabelle Adjani
Diabolique
Sharon Stone
Basic Instinct
Paul Verhoeven
De Vierde Man / Spetters
Renée Soutendijk
V.
Knapquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:45 schreef Everett het volgende:
Het kan vast eenvoudiger, maar toch...
Katja Schuurman
De Zeemeerman