Hoe dan ook, we hebben nu een goede vraag erbijquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:15 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, ja. (maar moet er eerlijkheidshalve bij zeggen ook de OP niet goed gelezen te hebben)
Lol... ja, was tikfoutje... 'vinden' moest 'weten' zijnquote:
Hehe, ik snapte hem welquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol... ja, was tikfoutje... 'vinden' moest 'weten' zijn
Is echt héél erg moeilijk. Komt nog bij dat natuurlijk niet iedereen zich daar aan gaat houden, dus misschien is het handiger om opzoeken gewoon toe te staan. Is er ook niemand in het voordeel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:19 schreef Sasandra het volgende:
Lijkt me leuker als je het dus niet mag opzoeken.
Misschien heb je wel gelijk. Ik vermoed dat de lol er snel van af is als je daadwerkelijk alles moet opzoeken, dus gaat het al snel om het weten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is echt héél erg moeilijk. Komt nog bij dat natuurlijk niet iedereen zich daar aan gaat houden, dus misschien is het handiger om opzoeken gewoon toe te staan. Is er ook niemand in het voordeel.
Euh, ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Dit is toch een stuk moeilijker dan ik dacht.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:21 schreef Dizer het volgende:
Ok, hier een testje:
David Duchovny - Neve Campbell
Eigenlijk welquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:29 schreef Sasandra het volgende:
David Duchovney
Connie and Carla
Toni Colette
Emma
Gwyneth Palthrow
Saturday Night Live
Neve Campbell
![]()
Hoewel die laatste een beetje een noodgreep is: ontelbaar veel acteurs/actrices hebben wel eens in Saturday Night Live gestaan. Maar is dit zo'n beetje de bedoeling?
waarom? de vraag was niet <naam> - < film > zoals in de OP.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:31 schreef Dizer het volgende:
Nee, er moet echt een connectie zijn met een film ertussen
Dus een regisseur mag.. zolang er een film tussen zitten. Laat ik het zo zeggen, er moet een soort van "samenwerking zijn"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |