Ja door die jurkjes enzoquote:
Nee je hebt gelijk, ik dacht dat het Tivoli was omdat ik daar flyers zag, maar het blijkt een samenwerking te zijn dus wel degelijk in Vredenburgquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:53 schreef Breuls het volgende:
Oh hierboven postte ik Vredenburg, maar dat zal ik dan verkeerd gelezen hebben.
Toen ik net keek waren er nog kaarten. Zal wel weer niet zo´n vaart lopen denk ik. Vredenburg is ook nog een stuk groter dan Paradiso dus het zou best kunnen dat het helemaal niet uitverkoopt.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:17 schreef Breuls het volgende:
Ah.
Is het al uitverkocht? Ik wil even aankijken hoe ze het doet de komende tijd voordat ik beslis of ik d'r nog een keer live wil zien.
Nou, ik ookquote:Op donderdag 30 november 2006 01:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga dit optreden in ieder geval overslaan
Ga je er wel heen dan? Of volg ik het niet meerquote:Op donderdag 30 november 2006 13:20 schreef Love Mae King het volgende:
Nou, ik niet!
Razorlight gaat leuk wordenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:25 schreef Love Mae King het volgende:
Razorlight misschien ook, december verder rustig denk ik, MSTRKRFT misschien, London Calling presents Oud&Nieuw zeker. En volgend jaar, pfff, daar wil ik nog ff niet aan denken
Post het anders ook nog in het centrale London Calling topic: London Calling [Centraal]quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:21 schreef Love Mae King het volgende:
hmm, wel in het heeeeeeeeeeeele verkeerde topic zie ik nu
Dit was de herhaling... Normaal om 22.00 (Nl tijd) op BBC2, herhaling op zondag ook om 22.00 uur. Heb nog een klein stukje mee kunnen pikken waarbij Simon Lily een knuffel geeft, wat ze helemaal niet leuk vindtquote:Op maandag 4 december 2006 08:38 schreef Breuls het volgende:
Wordt zoiets ook herhaald?
Ja want meteen daarna is de tijd opquote:Op maandag 4 december 2006 13:54 schreef bartrid het volgende:
Om ervoor te zorgen dat ze geen punten scoorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |