Vergeet Brabant nietquote:Op donderdag 9 november 2006 02:34 schreef lienelien het volgende:
LMK, land van Maas en Waal, of Rijk van Nijmegen soms? Daar hoor je dat veel namelijk
Jazekerquote:Op donderdag 9 november 2006 02:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zeggen ze daar ook kei, ja?
Maar brabants klinkt zo... zo... zoals mijn mama
ons mam zegt mijn moeder ook, en de familie ja. En liek ookquote:Op donderdag 9 november 2006 02:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
JazekerHeb twee Brabantse vriendinnen en die zeggen altijd "kei". En "ons mam" maar dat klinkt niet
Maar je hebt helemaal geen fotoboekquote:Op donderdag 9 november 2006 20:02 schreef Breuls het volgende:
Okay, signalement.. ik heb een lichte broek, donkerblauwe jas en hetzelfde shirt en hoofd als in mijn fotoboek.
Hoe laat gaat die tent open? Half acht oid?
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:02 schreef Breuls het volgende:
Hoe laat gaat die tent open? Half acht oid?
quote:LILY ALLEN, CHIN CHIN (uitverkocht)
Datum: vrijdag 10 november 2006
hoofdprogramma: 21.00 uur
voorprogramma: 20.15 uur
zaal open: 19.30 uur
heul welquote:Op donderdag 9 november 2006 02:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
JazekerHeb twee Brabantse vriendinnen en die zeggen altijd "kei". En "ons mam" maar dat klinkt niet
geen ideequote:Op vrijdag 10 november 2006 00:53 schreef Breuls het volgende:
Okay, hoe laat is iedereen hier daar?
Chin Chin was voor acht uur al begonnen, en klionk eik best leuk. Lekker funky, leuk opwarmertje.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:45 schreef MaJo het volgende:
Oké ik ben ook weer thuis
Voorprogramma gemist omdat we gingen eten en de tijd een beetje verloren warenOok hadden we er niet echt veel interesse in dus we kwamen precies de zaal binnen toen Chin Chin klaar was.
Mja, weg lief-meisje-in-jurk-imago.quote:Best goede plekken kunnen veroveren, redelijk naar voren. Toen Lily Allen opkwam was mijn eerste reactieomdat ze echt super slonzig was (een beha aantrekken is geen schande
![]()
)
Niet echt. Op een gegeven moment ging boven het licht uit als stille hint dat iedereen maar eens naar beneden moest komen, en ik had er toen niet meer echt zin in. Ben daarom maar naar Boom Chicago gegaan en heb me daar nog even goed vermaakt.quote:Maar het optreden op zich was leukZe zong goed en de nummers blijven lekker. Ze had alleen niet echt interactie met het publiek waardoor het publiek niet loskwam. Naast een beetje heen en weer bewegen werd er niet gedanst of gesprongen. Leuk optreden dus, maar niet super
Breuls ben je nog lang gebleven?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:37 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
http://www.oor.nl/deruit_concertverslagen_details.asp?id=412
..en waar in de loop der jaren wat bijgekomen is.quote:Lily is een gezellige bijdehante ex-tiener, waar het babyvet nog aanzit.
Ik hoorde het wel op de achtergrond en het klonk wel aardigquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Chin Chin was voor acht uur al begonnen, en klionk eik best leuk. Lekker funky, leuk opwarmertje.
[..]
Inderdaadquote:Mja, weg lief-meisje-in-jurk-imago.![]()
Ze waren inderdaad erg duidelijk bezig met mensje wegpesten jaquote:Niet echt. Op een gegeven moment ging boven het licht uit als stille hint dat iedereen maar eens naar beneden moest komen, en ik had er toen niet meer echt zin in. Ben daarom maar naar Boom Chicago gegaan en heb me daar nog even goed vermaakt.
En toen ik in de taxi naar CS zat werd deze aangehouden door Rob van Someren die bijklust bij de verkeerspolitie.![]()
Inderdaad jaquote:Op zondag 12 november 2006 01:43 schreef Breuls het volgende:
Dit is ze in de Astoria (London) afgelopen dinsdag:
[afbeelding]
Ze is dus wellicht best wel consequent in haar look tijdens deze tour.
Echt waar?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:53 schreef MaJo het volgende:
InderdaadNu dacht ik niet dat ze echt lief was maar ik dacht wel dat ze 'classy' was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |