Mag dat dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:14 schreef Breuls het volgende:
Heb je wat linkjes misschien? Ik heb immers nog geen kaartje, dus ik kan nog terug.
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Kom gezellig samen met MaJo en mij meedansen![]()
Nou, vooruit dan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:07 schreef MaJo het volgende:
Ik heb de cd binnenEn Breuls, kom naar paradiso
Jeequote:
Zal wel een kort concert worden jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:04 schreef Breuls het volgende:
Ja. Ben wel benieuwd hoe ze van een album van een half uur een complete show maakt.
Yep, Lienelien, burger en ik gaan feesten. En jij ook als je zin hebtquote:
Bij de previews die je kunt beluisteren val ik zo'n beetje in slaap...quote:Chin Chin is the foltronic trio of Frankie Binns, Theresa Connelly (TC) and Chris Cousin who each share a love for acoustic instruments, found sounds and electronic nuances.
wacht even. een Amsterdammer die keihandig zegt?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:38 schreef Love Mae King het volgende:
keihandig
ssst!quote:Op donderdag 9 november 2006 02:18 schreef MaJo het volgende:
Aangezien afspreken vantevoren in het verleden niet echt handig is gebleken misschien een idee om ons signalement op de dag zelf door te geven?Ik doe waarschijnlijk weer mijn Rood-zwart gestreepte Franz Ferdinand shirtje aan (very indie
) en in combinatie met mijn rode haren valt dat bijna niet te missen
Lienelien's signalement kun je vinden in haar fotoboek, en in de mijne staat ook mijn rug voor de extra herkenbaarheid
LoveMaeKing weten we zelf wel te vinden, en hij ons ook als het goed is
![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 02:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
wacht even. een Amsterdammer die keihandig zegt?![]()
[..]
Oeh das ook best indiequote:ssst!
Ik ben te herkennen aan de gouden schoenen en het gouden lint om m'n broek wat ik verplicht aan moet
ja nee maar daarom.. 'wij' (mensen uit de provinciequote:Op donderdag 9 november 2006 02:27 schreef MaJo het volgende:
[..]Altijd nog beter dan keihendig
[/maikuuuulmode]
[..]
Oeh das ook best indieMaar moet dus wel goedkomen met de herkenbaarheid
Waarschijnlijk komt LMK ook uit de provinciequote:Op donderdag 9 november 2006 02:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja nee maar daarom.. 'wij' (mensen uit de provincie) zeggen altijd wel overal doodleuk kei voor, maar als je dat hier doet kijkt iedereen je heul raar aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |