is goedquote:
oh, ehh, hier kan ik zomaar bestellenquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
is goed
Ticketmaster zegt steeds dat ie nog in de verkoop isIk hang nu in de wacht bij het AUB
Ik zei het jequote:Op zaterdag 23 september 2006 10:12 schreef MaJo het volgende:
JeeStaat nu ook in mijn signature (die daardoor te lang werd
)
Ik dacht dat het hetzelfde bedrijf was
Hey maar ik ga nog even een tukkie doen (het werd uiteindelijk 5 uur)
Met www.ticketservice.nl word ik gewoon doorgestuurd naar ticketmaster trouwensquote:
Ja, ooit wel eens gehoord van moederbedrijf en blabla? Fanta is toch ook van Coca Colaquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met www.ticketservice.nl word ik gewoon doorgestuurd naar ticketmaster trouwens![]()
Veel plezier vandaag!![]()
(stuur die foto
)
Is het al zeker dat ze niet meegaan dan? Je moet meegaan newbie, dan maken we er een soort 5 days off reünie vanquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Als ze het voorprogramma van haar engelse tour had meegenomen, had ik 't wel gedaan
Ze is best schattig tochquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wel leuk hoor, maar in haar eentje nèt niet leuk genoeg om te gaan..
Ja, ehh...wíj zijn er toch ook!quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wel leuk hoor, maar in haar eentje nèt niet leuk genoeg om te gaan..
Ja inderdaadquote:Op zondag 24 september 2006 03:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, ehh...wíj zijn er toch ook!![]()
Kom gezellig samen met MaJo en mij meedansenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:51 schreef Breuls het volgende:
* Breuls twijfelt nog even over Paradiso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |