De eerste en tweede wereld oorlog werden idd uitgepraatquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:39 schreef puNxje het volgende:
Vroeger werden dingen uitgepraat.
Klopt, we gaan Amerika achterna en Wouter Bos is de nieuwe Bush. Denk daar maar eens over na...quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:37 schreef SterkStaaltje het volgende:
Twee doden door schietpartij Den Haag
Ik lees dat soort berichten niet meer, ik filter ze bijna onbewust en sla ze over. Ik haal m'n schouders op en denk: 't zal wel'.
5 - 10 jaar gelezen was ik nog wél onder de indruk van zo'n bericht. Nou is dit niet een "waar gaat het heen met de wereld klaagtopic" maar toch vraag ik me wel eens af in wat voor wereld de volgende generaties gaan opgroeien. Een wereld waarin we elkaar maar afschieten en waarvan ik dus al denk:
't zal wel'
![]()
Voorzover ik weet is er geen oorlog in nederland en toch lees je elke week minsten 2 van deze berichten. dat is best sneu.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:40 schreef thedude0 het volgende:
[..]
De eerste en tweede wereld oorlog werden idd uitgepraat
volgens mij waren dat niet zo'n praters...quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:40 schreef thedude0 het volgende:
[..]
De eerste en tweede wereld oorlog werden idd uitgepraat
+1 voorspellendquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
Klopt, we gaan Amerika achterna en Wouter Bos is de nieuwe Bush. Denk daar maar eens over na...![]()
Sinds 1970 is de kans om vermoord te worden 3 keer zo groot gewordenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:42 schreef Frazz het volgende:
Vroeger was er nog geen internet en kwamen dit soort berichten niet zo snel in de media
nee hoor. En ik denk niet dat zo maar iets was.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:39 schreef puNxje het volgende:
nee , je hebt gelijk. Het is steeds erger geloof ik. Vroeger werden dingen uitgepraat. Nu laten ze hun vuisten/pistolen spreken
Ook. Ofzo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:07 schreef Sjakie01 het volgende:
Ach dat ligt puur aan TMF en MTV.
en dat artikel geeft ook aan dat het aantal moorden vanaf 1990 stabiel geworden is... de bewering van de topicstarter dat het 5-10 jaar terug bijzonderder was klopt dus niet..quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:49 schreef Grumpey het volgende:
http://www.om.nl/dossier/(...)rs_documenten/16690/
overigens is het een document uit 2005
lijkt me duidelijk gevalletje media-geile informatie van de laatste tijd. Mensen willen graag dat gevoel van zie je wel.
dat is gewoon te ver van mijn bed.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:05 schreef TrenTs het volgende:
Net als die 1500 doden die er per dag vallen in Israel door bommen, bussen en weet ik wat.Boeit me niet eens meer.
Ach ja, 't is maar wat je ver van je bed noemt, terwijl duizenden nederlanders deze zomer op de griekse eilanden liggen te bakken wordt er op nog geen 800km afstand een compleet land/volk aan puin geschoten.quote:
dan zijn je tranen snel opquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:24 schreef PsyCha het volgende:
Maar ja, huilen bij elke nieuwsbericht is ook niet vol te houden.
Ja joh.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:37 schreef SterkStaaltje het volgende:
5 - 10 jaar gelezen was ik nog wél onder de indruk van zo'n bericht. Nou is dit niet een "waar gaat het heen met de wereld klaagtopic" maar toch vraag ik me wel eens af in wat voor wereld de volgende generaties gaan opgroeien. Een wereld waarin we elkaar maar afschieten en waarvan ik dus al denk:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |