abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39991741
Wat is het nut van een site defacen en vervolgens de moderator uitkafferen dat hij/zij zijn software moet upgraden anders gebeurt het nog een keer. Dit terwijl het geen computer/techniek maar een forum over gezondheidszorg is. Voor zover ik weet is een provider waar het forum gehost wordt verantwoordelijk voor het bijwerken van software.
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_39991860
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:52 schreef MrCrowley het volgende:
Wat is het nut van een site defacen en vervolgens de moderator uitkafferen dat hij/zij zijn software moet upgraden anders gebeurt het nog een keer. Dit terwijl het geen computer/techniek maar een forum over gezondheidszorg is. Voor zover ik weet is een provider waar het forum gehost wordt verantwoordelijk voor het bijwerken van software.
Om aan de andere 1337 h4c|<0rz (of zoiets )te laten zien hoe goed ze wel niet zijn.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_39992521
wtf is site defacen? (en google gun ik vandaag ff rust )

@Henno:
bedankt voor de uitleg, maar dus een soort van digitale plagiaat
pi_39992634
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:52 schreef MrCrowley het volgende:
Voor zover ik weet is een provider waar het forum gehost wordt verantwoordelijk voor het bijwerken van software.
Hangt er een beetje vanaf waar het lek zit natuurlijk... Een hoster heeft meestal niet standaard het updaten van alle brakke php scriptjes van de klant in het pakket zitten dus als een site gedefaced wordt via zo'n lek kan de provider er weinig aan doen. Wordt de complete webserver gehacked en daardoor alle sites gedefaced dan kan je de provider wel aansprakelijk stellen.
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:08 schreef Falcon4ever het volgende:
wtf is site defacen? (en google gun ik vandaag ff rust )
Inhoud van een site vervangen door een opmerking van jezelf. Zwaar kansloos, je moet van andermans spullen afblijven.
pi_39992659
de index.htm(l) veranderen naar reclame voor de hackert. Gay dus..
fotografie FTW
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:12:23 #6
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_39992675
Slotje, niemand weet waar 't over gaat.
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')