Als ik jou dik zou vinden, was ik paranormaal begaafd en kon ik jou van afstand zien en beschrijven.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:56 schreef Secretus het volgende:
[..]
Misschien nog niet volledig volgroeid, maar als jij mij dik zou vinden als je me zag mag je wel wat aan je ogen gaan doen![]()
Daarom schrijf ik er ook bij "als je me zag" hequote:Op donderdag 20 juli 2006 08:56 schreef Integrity het volgende:
[..]
Als ik jou dik zou vinden, was ik paranormaal begaafd en kon ik jou van afstand zien en beschrijven.
Dat... of ik zou je kennen.
Dat maakt het hele feestje compleetquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:08 schreef Secretus het volgende:
[..]
Daarom schrijf ik er ook bij "als je me zag" he![]()
Kom, we eten er een frietje op!quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:46 schreef Levitation het volgende:
BMI 32.9 (95kg/170cm)
Kom van 35.5 en ik wil naar ongeveer een BMI van 28, nog teveel, maar altijd beter dan 35.5. Daarvoor moet ik nu nog 15kg kwijt.
Ben verder kerngezond, cholesterol van 3,0 en glucose is goed, rusthartslag van 62.
Eet/at gewoon teveel. (ben vrouw en hou van zoetigheid)
Beweeg en sport ook (weer) voldoende, afgezien van de 23kg overgewicht is alles prima in orde![]()
Hier 1.66 en idd, bij 60+kg ben ik écht te vet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:43 schreef milagro het volgende:
[..]
en je bent hoe lang?
ik mag 67 wegen bij 1m65, maar zou ik dat wegen dan ben gewoon te dik, vind ik. Tenzij het voornamelijk spieren zou zijn, maar dan nog lijkt met stug dat ik dan de 70 kilo zou halen.
als ik normaal eet en beweeg kom ik niet boven de 60 uit.
Jij liever dan ik... hou helemaal niet zo van vettigheid. Eet eerder te weinig vet dan teveel.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij liever dan ik... hou helemaal niet zo van vettigheid. Eet eerder te weinig vet dan teveel.Ben van de koolhydraten.
En ja, daar wordt je nu eenmaal ook dik van.
![]()
Besides... ik dacht toch duidelijk in mijn post aan te hebben gegeven dat ik er aan werk. Gek dat mensen dan nog steeds van die opmerkingen maken.![]()
Tuurlijk is friet niet vet... het wordt ook vast niet in vet gebakken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:28 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nou dat wil ik je wel vertellen, het was een geintje
Friet is niet vet, mayonaise is vet
Da's mooi, ik heb de post ff aangepast/aangevuld met nog meer "nuttige" informatie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tuurlijk is friet niet vet... het wordt ook vast niet in vet gebakken?![]()
Anyway, ik kan wel tegen wat kritiek, hoor. Genoeg zelfkennis om te weten waar het mis zit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |