abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39987931
Ik liep net van de AH naar m'n hotel. Ik ging maar even door het park, want dat is een stuk sneller. Staat daar achter een boom een zweterige kale vent, type 'tong uit de bek; hand in de broek'. Ik vroeg of hij me maar niet wilde achtervolgen, want anders zou ik te laten komen voor de belspelletjes. Helaas gaf 'ie daar geen gehoor aan; een achtervolging was het resultaat. Ik rende de longen uit m'n lijf, en hoorde gewoon die rochelende en hijgende kerel achter me. Een op de route gelegen restaurant bleek mogelijkheden tot ontsnapping te bieden. Helaas was ik daar niet welkom vanwege akkefietje met vliegende borden en bestek. Ik was de uitputting nabij, vreemd genoeg zat papzak nog vol energie (zijn hand verbleef overigens nog altijd in z'n met bloed besmeurde spijkerbroek). Gelukkig besloot hij te stoppen nadat ik het hem daarom gevraagd had.

'Eind goed, al goed,' zou je denken. Maar eenmaal bij de balie van het hotel aankomen bleek er een 'vettige man met geringe haarinplant en hand in de broek' naar mij geïnformeerd te hebben. Nou vraag ik je, wat wil die vent in godsnaam van mij?!
Even helemaal weg.
  woensdag 19 juli 2006 @ 21:15:49 #2
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_39988000
Jaap Stam is ook weer terug in Nederland, hoor.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_39988023
Pim Fortuyn schijnt ook weer terug te willen komen in de politiek, hij heeft de afgelopen week enkele huizen bekeken in Nederland.
pi_39988434
van welk topic is dit een lemming?
pi_39988451
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef Pony-Lover het volgende:
van welk topic is dit een lemming?
ik vroeg me exact hetzelfde af
pi_39988861
Geen lemming jongens (wellicht verzint iemand er weer eentje vanuit kale Harry). Er zit mij serieus een kaal persoon op de hielen. In de tussentijd is er zelfs een keer op m'n deur geklopt, freaky shit!
Even helemaal weg.
  woensdag 19 juli 2006 @ 21:45:39 #7
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39988901
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:13 schreef Pitom het volgende:
Ik liep net van de AH naar m'n hotel. Ik ging maar even door het park, want dat is een stuk sneller. Staat daar achter een boom een zweterige kale vent, type 'tong uit de bek; hand in de broek'. Ik vroeg of hij me maar niet wilde achtervolgen, want anders zou ik te laten komen voor de belspelletjes. Helaas gaf 'ie daar geen gehoor aan; een achtervolging was het resultaat. Ik rende de longen uit m'n lijf, en hoorde gewoon die rochelende en hijgende kerel achter me. Een op de route gelegen restaurant bleek mogelijkheden tot ontsnapping te bieden. Helaas was ik daar niet welkom vanwege akkefietje met vliegende borden en bestek. Ik was de uitputting nabij, vreemd genoeg zat papzak nog vol energie (zijn hand verbleef overigens nog altijd in z'n met bloed besmeurde spijkerbroek). Gelukkig besloot hij te stoppen nadat ik het hem daarom gevraagd had.

'Eind goed, al goed,' zou je denken. Maar eenmaal bij de balie van het hotel aankomen bleek er een 'vettige man met geringe haarinplant en hand in de broek' naar mij geïnformeerd te hebben. Nou vraag ik je, wat wil die vent in godsnaam van mij?!
doe dan ook niet zo dom. vroeger werden jonkvrouwen al gillende in de struik getrokken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39988905
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:44 schreef Pitom het volgende:
Geen lemming jongens (wellicht verzint iemand er weer eentje vanuit kale Harry). Er zit mij serieus een kaal persoon op de hielen. In de tussentijd is er zelfs een keer op m'n deur geklopt, freaky shit!
OK, ik zal het niet meer doen
en nu heb ik je online ook gevonden
pi_39988930
zoals pim het gewild zou hebben
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_39988944
quote:
Beveiliging roepen of kit bellen!
pi_39988952
quote:
Tuurlijk jongen

smeer maar vast wat vaseline op je anus, dan is het straks wat minder pijnlijk.
pi_39988973
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef Divel het volgende:

[..]

Beveiliging roepen of kit bellen!
Maar ik heb geen poot om op te staan; hij heeft nog niks gedaan.
Even helemaal weg.
  woensdag 19 juli 2006 @ 21:47:29 #13
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_39988978
Volgende keer zeggen dat je verkoper van toupetten bent.

Twee kansen:
a) hij haakt af want hij wil kaal blijven
b) je verdient grof geld als je 'm een dode rat verkoopt.

Win-win dus.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_39989101
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef Pitom het volgende:

[..]

Nee, je hebt gelijk. Ik zou d'r gewoon niks aan doen. Zet je TV wat harder en pak een zak chips!
pi_39989104
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef Pitom het volgende:

[..]

hij is een poot
pi_39989129
  woensdag 19 juli 2006 @ 21:54:18 #17
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_39989237
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef postmortum het volgende:
Klaagbaakmeet: Roze, roze en nog eens roze...

ik zie een verband
Ik ook:

pi_39989626
Ik heb het even gemeld bij 't hotel. Ze zijn hem nu aan het zoeken, ik ben reuze benieuwd!
Even helemaal weg.
pi_39989653
jammer dat het geen vent met haar was....

naar je fotoboek kijkende wil hij je niet neuken.

Hij is je langverloren vader...
hij wil godverdomme een keer een belspelletje winnen
hij wil je portemonnee teruggeven die je bent verloren.
of heeeel misschien wilde hij je vragen hem te helpen zijn hand van zijn lul te verwijderen nadat hij per ongeluk tijdens het in elkaar knutselen van zijn vogelhuisje ontzettend moest pissen, de secondelijm vergeten is te verwijderen waardoor de twee lichaamsdelen niet meer zonder hulp van (en nu kom jij kijken) een relatief bekend persoon voor hem ( i.v.m. de dagelijkse belspellen, heeft hij een vertrouwd gevoel bij je gekregen) van elkaar gecheiden kunnen worden.

of misschien wilde hij toch neuken, tsja je weet nooit met die gekke mensen...
pi_39989807
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:04 schreef Sanne1805 het volgende:

of heeeel misschien wilde hij je vragen hem te helpen zijn hand van zijn lul te verwijderen nadat hij per ongeluk tijdens het in elkaar knutselen van zijn vogelhuisje ontzettend moest pissen, de secondelijm vergeten is te verwijderen waardoor de twee lichaamsdelen niet meer zonder hulp van (en nu kom jij kijken) een relatief bekend persoon voor hem ( i.v.m. de dagelijkse belspellen, heeft hij een vertrouwd gevoel bij je gekregen) van elkaar gecheiden kunnen worden.

ik wil wel met je neuken (Sanne1805 dus)

sorry dit was te makkelijk om te laten liggen
pi_39990144
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef postmortum het volgende:

[..]

ik wil wel met je neuken (Sanne1805 dus)

sorry dit was te makkelijk om te laten liggen
jammer je gaat geheel voorbij aan mijn zeer mogelijke waarheden, verpakt in, naar eigen zeggen, redelijk grappige context, maar thanx dat je met me wil neuken.
pi_39990179
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:15 schreef Sanne1805 het volgende:

[..]

jammer je gaat geheel voorbij aan mijn zeer mogelijke waarheden, verpakt in, naar eigen zeggen, redelijk grappige context, maar thanx dat je met me wil neuken.
zeg ik ga niet een heel verhaal lezen als ik het woordje neuken zie
pi_39990938

Was t deze?
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:35:01 #24
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_39990983
Ik was het niet.
pi_39991012
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:33 schreef Henno het volgende:
[afbeelding]

Was t deze?
WHAHHAHAHAHHA!
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:37:15 #26
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39991082
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:04 schreef Sanne1805 het volgende:

zo is trouwens in modern italie een man vrijgesproken van dnaaantoonbare sex omdat de rechter niet geloofde dat zij ooit verkracht zou kunnen zijn, daar was ze te lelijk voor zei ie....
pi_39991330
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zo is trouwens in modern italie een man vrijgesproken van dnaaantoonbare sex omdat de rechter niet geloofde dat zij ooit verkracht zou kunnen zijn, daar was ze te lelijk voor zei ie....
whahahaaa ja het rechtsysteem werkt soms ook wel!
pi_39991883
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:42 schreef Sanne1805 het volgende:

[..]

whahahaaa ja het rechtsysteem werkt soms ook wel!
nee dat mag ik niet zeggen, maar ze moeten blij zijn eens geneukt te worden ie lelijke mensen!

Ehm TS hoe is de status nu?
pi_39991905
Is de TS al verkracht?
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:57:16 #30
83029 lugia
who's the best
pi_39991960
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:13 schreef Pitom het volgende:

o
pi_39992110
Kan dit niet gewoon naar ONZ?
pi_39992323
Ze hebben 'm, hij wordt tijdelijk vastgehouden in zo'n kooi van het hotel. Hij zegt me echter niet te kennen en nu is het dus zijn woord tegen het mijne.
Even helemaal weg.
pi_39992772
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:00 schreef Bigs het volgende:
Kan dit niet gewoon naar ONZ?
Ik vind niet dat je dit verschrikkelijke probleem als onzin kunt bestempelen.
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:22:47 #34
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39993140
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:04 schreef Pitom het volgende:
Ze hebben 'm, hij wordt tijdelijk vastgehouden in zo'n kooi van het hotel. Hij zegt me echter niet te kennen en nu is het dus zijn woord tegen het mijne.
volgens mij hoop jij dat ze uit voorzorg zijn lul afsnijden... net zoals ze ooit bij jou gedaan hebben?
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:30:37 #35
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_39993437
quote:
zeker geen vrienden?
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:30:55 #36
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_39993450
Maareh, TS... Je ging van de AH naar "je hotel". Is dat hotel van jou persoonlijk of huur je daar een kametje? En zo ja: kun je dat wel betalen van je vakkenvullersloon?
pi_39993732
Ik huur daar een kamertje. Dat ik van de AH kwam wil niet zeggen dat ik er werk, laat staan vakkenvuller ben. Ik deed gewoon boodschappen, die ik helaas in de achtervolging heb laten vallen.
Even helemaal weg.
pi_39993774
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:04 schreef Pitom het volgende:
Spannend! hou ons op de hoogte!...................
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:42:36 #39
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_39993894
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:38 schreef Pitom het volgende:
Ik huur daar een kamertje. Dat ik van de AH kwam wil niet zeggen dat ik er werk, laat staan vakkenvuller ben. Ik deed gewoon boodschappen, die ik helaas in de achtervolging heb laten vallen.
Dat bedoel ik niet. De meeste mensen wonen in een huis of op kamers, niet in een hotel. En op vakantie in een hotel in Nederland vind ik persoonlijk een beetje overdone, terwijl er in het buitenland (bij mijn weten) geen AH-supermarkten zijn.
pi_39993927
nee zonder gein, is echt wel heavy shit! zal de krant eens in de gaten houden
pi_39993973
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:42 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. De meeste mensen wonen in een huis of op kamers, niet in een hotel. En op vakantie in een hotel in Nederland vind ik persoonlijk een beetje overdone, terwijl er in het buitenland (bij mijn weten) geen AH-supermarkten zijn.
Buurman steekt appartement in de hens
Even helemaal weg.
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:46:54 #42
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_39994046
quote:
Okee, dat kon ik niet ruiken. Mea culpa. En sterkte. Hoop dat je snel weer "gewoon" woont.
pi_39994482
Wat gaan ze nu met die kerel doen?
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:13:48 #44
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_39995092
Waarom gaf je hem geen rotschop in z'n kruis dan
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
pi_40000327
was het niet je ex buurman die je achtervolgde en die je niet herkende omdat zijn haar op zijn kop in de fik was gevlogen bij de brand en dat ie zijn excusses wou aanbieden ofzow ? :-)
pi_40000410
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:33 schreef Henno het volgende:
[afbeelding]

Was t deze?
pi_40000858
Tja dat wordt de komende tijd uitkijken als je bukt om je veters te strikken he
pi_40000962
*fotoboek checkt.....

eigen schuld...
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 20 juli 2006 @ 10:45:34 #49