quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef Pony-Lover het volgende:
van welk topic is dit een lemming?
doe dan ook niet zo dom. vroeger werden jonkvrouwen al gillende in de struik getrokken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:13 schreef Pitom het volgende:
Ik liep net van de AH naar m'n hotel. Ik ging maar even door het park, want dat is een stuk sneller. Staat daar achter een boom een zweterige kale vent, type 'tong uit de bek; hand in de broek'. Ik vroeg of hij me maar niet wilde achtervolgen, want anders zou ik te laten komen voor de belspelletjes. Helaas gaf 'ie daar geen gehoor aan; een achtervolging was het resultaat. Ik rende de longen uit m'n lijf, en hoorde gewoon die rochelende en hijgende kerel achter me. Een op de route gelegen restaurant bleek mogelijkheden tot ontsnapping te bieden. Helaas was ik daar niet welkom vanwege akkefietje met vliegende borden en bestek. Ik was de uitputting nabij, vreemd genoeg zat papzak nog vol energie (zijn hand verbleef overigens nog altijd in z'n met bloed besmeurde spijkerbroek). Gelukkig besloot hij te stoppen nadat ik het hem daarom gevraagd had.
'Eind goed, al goed,' zou je denken. Maar eenmaal bij de balie van het hotel aankomen bleek er een 'vettige man met geringe haarinplant en hand in de broek' naar mij geïnformeerd te hebben. Nou vraag ik je, wat wil die vent in godsnaam van mij?!![]()
OK, ik zal het niet meer doenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:44 schreef Pitom het volgende:
Geen lemming jongens (wellicht verzint iemand er weer eentje vanuit kale Harry). Er zit mij serieus een kaal persoon op de hielen. In de tussentijd is er zelfs een keer op m'n deur geklopt, freaky shit!
Beveiliging roepen of kit bellen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:44 schreef Pitom het volgende:
Geen lemming jongens (wellicht verzint iemand er weer eentje vanuit kale Harry). Er zit mij serieus een kaal persoon op de hielen. In de tussentijd is er zelfs een keer op m'n deur geklopt, freaky shit!
Tuurlijk jongenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:44 schreef Pitom het volgende:
Nee, je hebt gelijk. Ik zou d'r gewoon niks aan doen. Zet je TV wat harder en pak een zak chips!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef Pitom het volgende:
[..]
Maar ik heb geen poot om op te staan; hij heeft nog niks gedaan.
hij is een pootquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef Pitom het volgende:
[..]
Maar ik heb geen poot om op te staan; hij heeft nog niks gedaan.
Ik ook:quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef postmortum het volgende:
Klaagbaakmeet: Roze, roze en nog eens roze...
ik zie een verband![]()
ik wil wel met je neukenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:04 schreef Sanne1805 het volgende:
jammer dat het geen vent met haar was....
naar je fotoboek kijkende wil hij je niet neuken.
Hij is je langverloren vader...
hij wil godverdomme een keer een belspelletje winnen
hij wil je portemonnee teruggeven die je bent verloren.
of heeeel misschien wilde hij je vragen hem te helpen zijn hand van zijn lul te verwijderen nadat hij per ongeluk tijdens het in elkaar knutselen van zijn vogelhuisje ontzettend moest pissen, de secondelijm vergeten is te verwijderen waardoor de twee lichaamsdelen niet meer zonder hulp van (en nu kom jij kijken) een relatief bekend persoon voor hem ( i.v.m. de dagelijkse belspellen, heeft hij een vertrouwd gevoel bij je gekregen) van elkaar gecheiden kunnen worden.
of misschien wilde hij toch neuken, tsja je weet nooit met die gekke mensen...
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik wil wel met je neuken(Sanne1805 dus)
sorry dit was te makkelijk om te laten liggen![]()
zeg ik ga niet een heel verhaal lezen als ik het woordje neuken ziequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:15 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
jammer je gaat geheel voorbij aan mijn zeer mogelijke waarheden, verpakt in, naar eigen zeggen, redelijk grappige context, maar thanx dat je met me wil neuken.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |