Ik weet dat ik gitaar spelen nog wel "leuk vind". Alleen ik wil het op acoustisch houden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:29 schreef TeleluvR het volgende:
Voor 200 euro kun je je toch geen buil vallen. Weeg het af tegen hetgene wat je normaal met dat geld zou doen... Een weekend zuipen ofzo!![]()
Zij vindt van niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb je zijn vriendin wel eens gezien? Die ziet er juist beter uit met een blauw oog hoor
Doe alles van tabs, of leer het van onze andere gitarist, die doet ook veel op het gehoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:46 schreef Thomzzzzz het volgende:
Cool, oldschool dusValt mij altijd tegen, ik kan erg goed gokken welke noten waar zitten als ik het hoor, gevoelsmatig... maar ik heb zeker geen absoluut gehoor, dus ik moet gokken/ vaak luisteren en uit mijn hoofd leren!
Eind vorig jaar naar Dream Theater... John Petrucci gooit er ook wel redelijk wat noten per minuut uit... pfff ik heb met verbazing staan kijken... ik kende de muziek niet echt, had wel eens wat gehoord en kon het me haast niet voorstellen... sommige mensen zijn echt kunstenaars met hun instrument, en dan ook nog zo ontspannen en super relaxed rondlopen, lekker spelen en beetje gekken met 't publiek... fantastisch!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:14 schreef Desensitized het volgende:
Yngwie snel?? Check dan Paul Gilbert eens, die is snel!
Grapje, neem ik aan? Het is echt lachwekkend.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:45 schreef Desensitized het volgende:
Muziek is ook super!! Zeer goede band!![]()
hahahaha, dit is muziek net als de intro van power rangers, en dat is niet positief bedoeltquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:45 schreef Desensitized het volgende:
Muziek is ook super!! Zeer goede band!![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef Neidropje het volgende:
deze gasten zijn pas snel (vind de muziek verder niks, maar he knap is het wel):
Dragonforce
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |