Te weinig scherpe punten om je roadies mee te straffen?quote:
Dat weten we...quote:
Haha, nee hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Te weinig scherpe punten om je roadies mee te straffen?
dan heb je een band voor een akoestische gitaar gekocht. dat touwtje gaat om de nek, het rondje daat door de spijker aan de achterkant.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:09 schreef znarch het volgende:
Nog een vrij domme vraag maareh, kep pas sinds vdaag een gitraar bandenneh, er zit aan de ene kant een touwtje en aan de andere kant niet ?? Hoe hoort zon ding nu vast te zitten ?
Je kan het best even gitaarbandklemmetjes aanschaffen, omdat je band nogal makkelijk van de gitaar floept. (en daardoor ontbreekt er bij de kop van een van mijn gitaren een stukje lakquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:29 schreef znarch het volgende:
Het touwtje zat door het gaatjedus zonder dat touwtje heb ik gwn 2 gaatjes, thx iig
Komt tijd, komt Grolschquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kan het best even gitaarbandklemmetjes aanschaffen, omdat je band nogal makkelijk van de gitaar floept. (en daardoor ontbreekt er bij de kop van een van mijn gitaren een stukje lak)
Ze kosten ¤1,75 bij Lord of the Strings
Ja, daar zijn de gitaarbandklemmetjes goedkoper én je krijgt er een biertje bij!quote:
van die klemmetjes van de beugelfles?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, daar zijn de gitaarbandklemmetjes goedkoper én je krijgt er een biertje bij!![]()
Wieso?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
van die klemmetjes van de beugelfles?
Meneer Grolsch vindt jou dan een lul, vrees ik...
Zitten ze in de fabriek 'n beetje van "M'n klemmetje, wat doe je?"quote:
Maar het staat wel meer Rock 'n Roll (ik gebruik zelf ook straplocksquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:02 schreef Jordy-B het volgende:
Oh... dat rooie rubbertje... Dat heb ik wel geprobeerd, maar werkte lang niet zo lekker als 'n echte straplock.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |