jepquote:Op zondag 23 juli 2006 21:52 schreef Desensitized het volgende:
Instellingen nu zodanig dat je het zou moeten merken?
Tot tot 01-08-2006 garantie gelukkig dus nog netquote:Op zondag 23 juli 2006 22:06 schreef Desensitized het volgende:
Even na laten kijken denk ik. Garantie?
Thx ik zal even kijkenquote:Op zondag 23 juli 2006 19:59 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Een arpeggio is net als een akkoord, de basis is een 3klank. Het is heel makkelijk:
C majeur toonladder:
C D E F G A B
1 2 3 4 5 6 7
C majeur akkoord
C D E F G A B
C majeur is opgebouwd uit de grondtoon, terts, en de kwint. Met die noten kan je al arpeggio's maken:
e|-----------------12----------
B|------------13---------------
G|-------12--------------------
D|--14-------------------------
A|-----
E|---
Voor meer info moet je eens kijken op cyberfret.com, daar staan goede artikelen over theorie. Ultimate-guitar is over het algemeen een broedplaats van amateurs
quote:
Marshall AVT 50 H Wat een weergaloze aanbieding! Deze 50 watt AVT top van Marshall heeft een buizen voorversterker op basis van een ECC83 buis en een transistor eindversterker. De versterker heeft een clean en een drive kanaal met aparte toonregeling zodat je altijd de juiste toon hebt. Deze top wordt geleverd met een Marshall angled speakercabinet met vier 12 inch Celestion luidsprekers. Wij krijgen nu al zin om te scheuren!
Gebaseerd op akkoorden met toevoegingen.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:41 schreef NickW het volgende:
Hey iedereen. Ik heb een vraag aan de echte solo gitaristen hierzohehe. Weten jullie toevallig hoe ik nou arpeggios kan maken en gebruiken in solo's ik heb op ultimate-guitar.com zitten kijken bij die lessen alleen daar begrijp ik niet veel van. en ik heb over een maand pas weer gitaar les dus ik dacht mischien weten jullie wat?
Lekker dan.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:12 schreef teletubbie_ het volgende:
Maar het zuigt nog steeds dat ze in de winkel eerst niet eens konden vertellen dat het uberhaubt een high-pass tab was en dat ze daarna vertellen dat het pas werkt op erg hoge volumes en frequenties
klopt dus blijkbaar weer niks van![]()
Als dat de nieuwe Valvestate serie is, dan is het wel goed. Ik zou zelf overigens eerder voor een 100 watt top opteren, maar je zou ook met een 50 watt top best met een band kunnen spelen.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:36 schreef NickW het volgende:
Hey ik heb hier een versterker gevonden alleen weet een van jullie mischien of die goed is voor band gebruik???
[..]
Wat vreemd. Is het niet gewoon een highpass om alles onder 60 Hz weg te filteren, om eventuele storing van het lichtnet te elimineren (de bekende 50 Hz brom)?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:12 schreef teletubbie_ het volgende:
Maar het zuigt nog steeds dat ze in de winkel eerst niet eens konden vertellen dat het uberhaubt een high-pass tab was en dat ze daarna vertellen dat het pas werkt op erg hoge volumes en frequenties
klopt dus blijkbaar weer niks van![]()
Ach. 50 watt is doof op je 65ste, 100 watt is doof op je 55ste. Het is maar wat je wil.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:34 schreef Desensitized het volgende:
Hangt van de muziek af die je speelt. Wij spelen punk/hardrock en heb het eens met een 50 watter gepoogd, maar redde het net niet.
Toen een MG-100HDFX gehaald en klaar was ikke
Als ik m'n versterker op vol volume zet dan hoor je een klein beetje ruis en als ik schakel met de knop hoor je totaal geen verandering dus denk ook niet dat dit het is.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:31 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Wat vreemd. Is het niet gewoon een highpass om alles onder 60 Hz weg te filteren, om eventuele storing van het lichtnet te elimineren (de bekende 50 Hz brom)?
Mocht eens tijd worden...quote:Op maandag 24 juli 2006 19:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Morgen ff foto's schieten van de ES335 bij de gitaarwinkel hier
Nee, niet echt, tegenwoordig heeft een beetje een tussenvorm van een C/D profiel. Oude reissue hebben over het algemeen een vette D. Japanse Reissues zijn vaak erg C/V like...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:40 schreef Svyatagor het volgende:
Is er eigenlijk zoiets als een standaard Tele-hals?
Probeer werken. Nou ja, werken...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:00 schreef Svyatagor het volgende:
Ligt iedereen hier te snurken, oder wass?
Precies...quote:
Wakkerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:00 schreef Svyatagor het volgende:
Ligt iedereen hier te snurken, oder wass?
ja al gezien, en best geinteresseerd... maar ik ga toch voor een fender '57, vanwege die ultieme halsquote:
Is dit geen 57'er dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:10 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja al gezien, en best geinteresseerd... maar ik ga toch voor een fender '57, vanwege die ultieme hals200 euro is alleen echt geen geld voor die gitaar, dus als iemand een coole gitaar erbij wilt moetie die kopen! kwa uiterlijk is deze gitaar wel helemaal de shit
![]()
Jammer de bammer, wel mooie gitaartjes hoor!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:44 schreef Jorikjet het volgende:
hm geen idee, maar rotterdam is te ver weg voor mij om het uit te checken of de hals hetzelfde voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |