Waarom beleefd zijn als je ook meteen kunt beginnen met meppen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:59 schreef VonHinten het volgende:
Dus.. je komt de kroeg uit en staat er iemand tegen je fiets aan te pissen. Zeg je: 'je mag op zich wel ophouden met tegen mijn fiets aan pissen'. Komt dat stuk verdriet op je aflopen en zegt: 'het is nu kiezen of delen!' Wtf? Uhm, kiezen dan maar.. en páts een klap in je gezicht heb je alweer te pakken..
De stad zou na 23 uur verboden moeten worden voor hersenloze, onredelijke wezens die overal lak aan hebben en overal denken boven te staan!![]()
Vraag ik mij ook af ja, maar ik denk dat ik hoe dan ook batsen zou krijgenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:00 schreef NoBody122 het volgende:
en wat nu als je had gekozen voor delen?
baseball batquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:01 schreef DennisMoore het volgende:
Daarom altijd een honkbalknuppel in je broekzak meedragen.
"Is that a honkbalknuppel in your pocket or er..."
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat hebben vleermuizen er nou weer mee te maken?.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:08 schreef Luukzor het volgende:
Ik zou terugpissen
Weet ik veel wat mij precies raakte.. Een deel van zijn (na het pissen nog steeds ongewasse) hand!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:10 schreef Vector_SLD het volgende:
Was het een pets met de vlakke hand?
Dat komt met het gebruik ervan jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:10 schreef VonHinten het volgende:
En de gezondheid van mijn weener riskeren?
![]()
Je sloeg niet terug?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:11 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Weet ik veel wat mij precies raakte.. Een deel van zijn (na het pissen nog steeds ongewasse) hand!
Ha Roflmaolollercopter Einz Zwei Drei!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:11 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Weet ik veel wat mij precies raakte.. Een deel van zijn (na het pissen nog steeds ongewasse) hand!
je moet als domme boer daar ook niet naar toe gaanquote:
In principe sta ik daarbovenquote:
Was jij altijd je handjes na het plassen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:11 schreef VonHinten het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |