Vast niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:18 schreef Koningin het volgende:
Ben beniewd of Julia nog wat gaat proberen om Jack om te krijgen voor haar zelf.
Probeer eens op zijn echte naam op lime-wire of er iets te voorschijn komt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:47 schreef Day het volgende:
Ik heb ATWT jaren gevolgd, maar heb er helaas geen tijd meer voor. Zo nu en dan (als ik toevallig thuis ben) pik ik wel een aflevering mee.
Ik heb een vraagje aan jullie, want volgens mij zitten hier wel de diehards. Jaren geleden, Jack was toen nog niet zo in ATWT, heeft hij een waanzinnig mooi nummer gezongen, het was een ballad. Ik had de aflevering opgenomen en heb de video tig keer gezien, omdat ik het zo mooi vond. Videoband ben ik echter kwijt en ik heb geen idee meer hoe het nummer heet.
Iemand hier enig idee en of het nog ergens terug te zien/horen is?
Hij heeft een keer time in de botle gezongen voor Carly weet niet of je dat bedoelt, tip! in google muziek atwt invullen en kijk wat je krijgt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:47 schreef Day het volgende:
Ik heb ATWT jaren gevolgd, maar heb er helaas geen tijd meer voor. Zo nu en dan (als ik toevallig thuis ben) pik ik wel een aflevering mee.
Ik heb een vraagje aan jullie, want volgens mij zitten hier wel de diehards. Jaren geleden, Jack was toen nog niet zo in ATWT, heeft hij een waanzinnig mooi nummer gezongen, het was een ballad. Ik had de aflevering opgenomen en heb de video tig keer gezien, omdat ik het zo mooi vond. Videoband ben ik echter kwijt en ik heb geen idee meer hoe het nummer heet.
Iemand hier enig idee en of het nog ergens terug te zien/horen is?
Ik kots even gezellig met je meequote:Op maandag 31 juli 2006 18:48 schreef Shirley het volgende:
* Shirley kotst even flink op Julia met d'r bewegende neusvleugels en huilie gedrag.
ik ben al un uur aan het zoekenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef Zwaffel het volgende:hebben we dat nr van worth it all ook zonder zooi erdoor? gewoon echt puur?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:29 schreef Aventura het volgende:
Ik volg dit weer nu het niet meer overdag wordt uitgezonden. Heerlijk even soapen na mijn werk
Maareh vraagje: Wat heeft Julia precies met Holden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer weet ik niet... maar voor de ''Juliahaters'' leuks nieuws.
Back in business.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
Zal ik eens wat vertellen over Julia?Zeker goed nieuws..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer weet ik niet... maar voor de ''Juliahaters'' leuks nieuws.
Maar moet wel toegeven dat ze heel goed speelt![]()
Overigens vind ik JJ ook beter "spelen" dan Parker..
En eindelijk zijn ze weer samen carly en Jack![]()
Me moeder die aan het lijnen was heeft dit gevierd met un appel-kaneel taartje![]()
Zaten we daar met zun 2tjes tevreten
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
dat figuurquote:
Me vriend die neuriet het ATWT tune al meequote:Heerlijk dit, beppen over ATWT.
Dat wordt je als man niet altijd in dank afgenomen, maar... ... ik kijk al jaren.
Hij gaat samen met holden naar emma toe, om tevragen of emma het goed vinddat julia en JJ daar mogen wonen..zodat jack ook kerst kan doorbrengen met JJquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:24 schreef Danaa het volgende:
Wat is Jack nou van plan met Julia, ik begreep het niet helemaal hoor.. Dat hele gebeuren dat hij in de auto stapte met uhhh naam vergeten.. en toen ze terug kwamen dat hij zei ik wil met hun kerst vieren..
?????????
Nee, echt? Paar valse noten, G-man.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:44 schreef Zwaffel het volgende:
godverdomme ik krijg kippenvel van dat nr van jack
ja,echtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:59 schreef Puppi het volgende:
[..]
Nee, echt? Paar valse noten, G-man.![]()
Persoonlijk vind ik Lily in Italie nog het mooist, met
'I can't make you love me'.
(Bonnie Raitt, later George Michael-cover)
Die kon ik helaas niet vinden op You-Tube.
Kan je lang wachten want dat heeft er nooit ingezetenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:04 schreef Michellee het volgende:
Er mag wel wat meer pit komen in Holdens karakter!
moet je eens kijken in het ATWT spoilertopic...zie je hoe hij er over een tijdje uitgaat zien...das nog veel ergerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:23 schreef Michellee het volgende:
Haha, nee en er mag ook wel iets gebeuren met zijn kapsel...
Alles wat ik weet is wat ik een tijdje terug ook gespoilerd heb:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:27 schreef Stamp_Kip het volgende:
wanneer komt simon eigelijk terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hopelijk komt hij al binnenkort al terug!
En niet te vergeten: de wereldberoemde Snyder ciderquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:56 schreef JaneDoe het volgende:
ugh emma
met dr appeltaarten en dr koekjes![]()
Carly en Jack in een soapie talkshow, over het 50-jarig jubileum en hun relatie door de jaren heen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:01 schreef Stamp_Kip het volgende:
(...)
En eindelijk zijn ze weer samen carly en Jack![]()
Me moeder die aan het lijnen was heeft dit gevierd met un appel-kaneel taartje![]()
(...)
Nog later toen ie met Hal aan het eten was, en Hal ging afrekenen, toen zei ie :''Wist je maar dat die vrouw Emily was''quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:41 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ten eerste: je hoorde zo dat het Simon niet was maar Henry, dat was gewoon overduidelijk..![]()
En ten tweede: ik weet zeker dat Will regelrecht in Emily haar gezicht keek toen hij haar betrapte en toch zei hij later dat hij niet wist wie het kon zijn, alleen dat het een vrouw was..![]()
Hij beschermd zichzelf niet Emily,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:52 schreef Aventura het volgende:
Snap alleen niet waarom Will Emily beschermt eigenlijk.
Daar zit wel wat in.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:58 schreef maril het volgende:
[..]
Hij beschermd zichzelf niet Emily,
Will zit in een moeilijk pakket ze geloven hem niet, als hij dan ook nog gaat zeggen dat Emily het heeft gedaan (niemand weet dat ze onder invloed is van Babs)wordt hij helemaal voor gek verklaard, dus heeft hij maar een keus hetzelf uitzoeken.
Kort?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:59 schreef Aventura het volgende:
Kan iemand me kort uitleggen hoe Cabot precies bij Rosanna terecht is gekomen? Want Rosanna kon toch geen kinderen krijgen? En hoe zijn Rosanna en Paul bij elkaar gekomen (ja, heb een paar seizoenen gemist
Ja ze zijn gescheiden, want Jordan had een relatie met Jennifer, dus.. En Rosanna heeft volgens mij wel de officiele papieren mogen tekenen, maar dat weet ik niet zo heel zzeker :Squote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:59 schreef Foeske het volgende:
[..]
Kort?
Craig wilde Rosanna blij maken en haar een 'cadeautje' geven. Hij heeft toen best wel illegaal kunnen regelen dat Cabot geadopteerd kon worden. (via de legale weg zou het jaren duren) Dat kwam allemaal uit en toen moest Cabot terug naar zijn echte moeder. Weer later bleek, oa dankzij Stenbeck (die de vader van Jordan bleek te zijn en dus de opa van Cabot), dat Jordan de biologische vader van Cabot was. Als Rosanna met hem zou trouwen zouden ze dus recht hebben op Cabot. Ik heb het toen ook niet heel precies gevolgd, maar volgens mij zijn ze uiteindelijk getrouwd (en kort daarna gescheiden?), maar daardoor kreeg Rosanna Cabot wel toegewezen. Toch?
En hoe Rosanna en Paul bij elkaar zijn gekomen weet ik eigenlijk ook niet precies. Heb begin dit jaar ook een paar maanden gemist.
Ja ik zag het later pas, moest eten rond 5 over 7, dus ik had net het stuk na de 2e reclame gemist..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nog later toen ie met Hal aan het eten was, en Hal ging afrekenen, toen zei ie :''Wist je maar dat die vrouw Emily was''
Leuk stukje!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:40 schreef Puppi het volgende:
[..]
Carly en Jack in een soapie talkshow, over het 50-jarig jubileum en hun relatie door de jaren heen.
(possible spoilers).
Inderdaad en er zitten volgens mij geen spoilers inquote:
En Cabot leeft nog, hij is bij James Stenbeck.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
Cabot was geadopteerd toen Rosanna nog met Craig was. Craig heeft Cabot gekocht van een handelaar (nou ja, zoiets). Maar Cabot was de vergeten zoon van god-hoe-heet-die-ex-van-Jennifer-ookalweer? die dan weer de broer van Paul én de vergeten zoon van James Stenbeck is.
Leuk man, soaps
En Rosanne en Paul gingen dus met dat hele gedoe om Cabot veel met elkaar om, dus dan moet je wel bij elkaar in bed belandenTrouwens, James had Cabot ontvoerd, hem in een kamertje gezet, Rosanne vast gehouden in een andere kamer, en Paul moest kiezen wie hij wilde redden want er lag een bom onder het huisje. Hij heeft Rosanne gered en Cabot is dus "dood". Maar ja, geen lichaam én James leeft ook (nog steeds...) dus ja. Die zie ik nog wel eens terug komen
Maar Rosanne heeft Paul veergeven en nu wonen ze in Fairwinds
Vandaar. Meer vragen?
Heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:16 schreef Angelic_Rose het volgende:
Fijn dat je dat even in een spoilertag zet of in het spoilertopic van ATWT zelf..![]()
![]()
Ja (praat ff voor haar)in deze topic moet je geen dingen zetten die in de toekomst gebeuren of in dit geval uitkomen , zou je het willen verwijderen?quote:
Het is allang uitgezonden. meteen na dat de bom ontplofte.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:20 schreef maril het volgende:
[..]
Ja in deze topic moet je geen dingen zetten die in de toekomst gebeuren of in dit geval uitkomen , zou je het willen verwijderen?
je hebt gelijk in het vliegtuig sprak James Cabot toe, mijn exuses.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:21 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Het is allang uitgezonden. meteen na dat de bom ontplofte.
Geaccepteerdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:23 schreef maril het volgende:
[..]
je hebt gelijk in het vliegtuig sprak James Cabot toe, mijn exuses.![]()
Hij speelt zo slechtquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:33 schreef Ticootje het volgende:
raf heeft trouwens wel een zeer lekker lichaam, alleen....GA EENS NAAR DE KAPPER OFZO...!!!
Heb ik nou iets leuks/lekkers/spannends gemist of niet??quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:14 schreef KWAKje het volgende:
ik heb besloten dat ik vandaag niet kan tegen dat preutse opgefokte gezeik, ingegeven door die bespottelijke amerikaanse moraal, omtrent bloot. dat schaduwenspel (draai je eens om, rafael) is trouwens velen malen opwindender dan een 'full frontal'. dat ziet een blinde nog. en lucy dus ook.
YIHAAAAAAA![]()
![]()
Het 3e been van rafquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:47 schreef Foeske het volgende:
[..]
Heb ik nou iets leuks/lekkers/spannends gemist of niet??
Was inderdaad niet veel soeps,maar ik kan je verxzekeren als amerikavolger van atwt dat het wel weer spannend gaat worden, dus geduld.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:00 schreef SHE het volgende:
Wat een kutaflevering
Ik heb zelfs besloten maar alvast te gaan douchen en teveel koffie gedronken...gewoon omdat het zo'n kutaflevering was/is
Ik denk dat ik het niet meer ga kijken en ergens vind ik dat heel jammer
Nee ,maar via het internet kan je veel zien en lezen , ik zal wat links plaatsen voor de liefhebbers.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:44 schreef melke het volgende:
Hoe volg je dat dan in Amerika? Woon je daar?
Viel mij ook al op jaquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:29 schreef Foeske het volgende:
[..]
Screencaps??
Morgenvroeg kan ik het ook niet zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |