Oke dan doe ik het wel.
Dusty heeft Raf en Lucy gered. Maar opeens was Dominic er ook en hield ze onder schot. Toen viel er opeens iets op zijn hoofd (ja serieus
![]()
) en hebben ze hem daar achter in de mijn gelaten. Ze zijn nog niet thuis, maar dat gaat ook wat worden. Lucy en Raf hebben gezoend in de mijn en Raf denkt dat hij het helemaal gemaakt heeft bij haar. Maar volgens mij is Lucy nog verliefd op Dusty.
Margo en Tom zijn weer bijelkaar!
Holden is midden in de nacht weggegaan bij Lily, hij trok het niet meer dat ze alleen maar aandacht aan anderen besteedde en niet aan hun huwelijk. Hij ging natuurlijk naar Julia toe en deze troostte hem. Met een gemene lach op haar gezicht. Voordat Holden bij haar was, had ze nog even met Lisa gesproken. Ze liet merken dat ze Holden wel zag zitten, maar Lisa raadde het haar af om wat met hem te beginnen, hij is immers getrouwd met Lily en Lily heeft veel vrienden in town.
Craig belooft Siera om niks te zeggen over dat Siera hem heeft laten ontvoeren. Ik weet niet waarom dat is, of hij is echt veranderd of hij heeft weer andere bedoelingen.
De moeder van Siera vraagt aan Jordan of ze Siera en Craig in de gaten wil houden, om haar te beschermen. Na een paar drankjes biecht Jordan aan Siera's moeder op dat hij Siera wel héél leuk vindt.
Will was bij Rosanna's huis en werd er uitgeschopt door Rosanna, ze dacht nog steeds dat hij de dader was. Nadat Paul had uitgelegd dat Emily de dader was, bood ze haar excuses aan, maar Will accepteerde het niet en was enorm gekwetst. En Paul en Will zijn naar Hal gegaan met bewijzen om te zeggen dat Emily de dader was, en Hal ging daarna naar Emily om met haar te praten. Emily ontkende het, ze wist het ook niet meer. Ze zei dat ze daarom een leugentest wou doen, om te bewijzen dat ze het niet gedaan had. Maar later herinnerde ze zich het wel, dat ze dat had gedaan en wou toen geen leugentest meer doen.
Ben's naam is gezuiverd, maar mag niet meer in het ziekenhuis komen werken, vanwege de sabortatie bij de 'drugtest'. Maar het ziekenhuis heeft wel erkend dat Ben geen fouten heeft gemaakt.
Ik weet niet of dit precies is van de laatste twee afleveringen, misschien zijn sommige stukjes ook wel van een aflevering eerder ofzo.