abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40878980
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:15 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Duke kan ik me ook niet herinneren. Maar ga het gelijk ff googlen.
Hij heten Duke zoon van John relatie met Lien dochter van Tom, ex boxer en nu arts (hij is al zo lang weg ), later is dat uitgegaan Lien is nog ff terug gekomen naar Oakdale en bleek later hartproblemen te hebben was , en ze had ook iets met Ben en wilde dit geheim houden uiteindelijk heeft Ben haar geopereerd ,en kwamen ze achter dat ze niet bij elkaar pastte

Hier een artikel over Duke hij is inderdaad op 40 jarige leeftijd overleden.
http://home.hetnet.nl/~at(...)04michaellouden.html
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:37:44 #277
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_40881659
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:03 schreef Jeanne_Darc het volgende:
MIsschien is dit oud nieuws -zo ja, sorry, ik las in Weekend dat de originele Hal Munson, Benjamin Hickinson afgelopen juli om het leven is gekomen door zelfmoord. RIP Benjamin.
Dat wist ik niet! en ik zat vandaag tijdens ATWT nog te denken "damn ik mis oude Hal, deze vind ik gewoon niet Hal! ".

Benjamin Hendrickson is het overgens, enne Ben, rip
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_40883154
Nou ik herken duke niet......wie er ook zelfmoord heeft gepleegd is de eerste Caleb. Ken ik ook niet. Is ook weer weinig van na te vinden.

Heb op youtube de uitreiking van de Emmy's gezien, waarbij Bejamin Hendrickson een Emmy kreeg; was mooi om te zien, daarin bedankt ie zijn moeder, dat ze heeft kromgelegen om een prestiteuse toneelopleiding voor hem te betalen, en dat hij als 'dank' nu in soaps speelt -"sorry mum!", was zijn antwoord, dat was zo mooi om te zien.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:25:51 #279
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_40886991
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:37 schreef Heidi- het volgende:

[..]

Dat wist ik niet! en ik zat vandaag tijdens ATWT nog te denken "damn ik mis oude Hal, deze vind ik gewoon niet Hal! ".
In Nederland zal hij gelukkig nog wel een tijdje te zien zijn, aangezien we hier zo lang achterlopen. We kunnen geloof ik nog een jaartje ofzo van de 'echte' Hal genieten
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_40890565
Duke, dat is inderdaad lang geleden. Ik kan me hem nog wel herinneren, net als de 'eerste' Caleb, die altijd ruzie had met Holden. ( Een soort bijbels Cain/abel verhaal , de relatie tussen die twee)

Duke was de zoon van John, hij kwam naar Oakdale toen John Dixon en Lucinda Walsh nog met elkaar getrouwd waren. Lucinda had een hekel aan Duke en zat hem op allerlei manieren dwars. Volgens mij is daar het huwelijk tussen John en Lucinda uiteindelijk op stuk gelopen. Ik heb daarna nog lange tijd gehoopt dat het toch nog goed zou komen tussen die twee. Die pasten goed bij elkaar. Helaas hebben ze nu allebei nauwelijks nog iets te betekenen in de serie.

De oude Lien speelt nu in ER, toch?
A spoonful of sugar...
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:52:14 #281
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_40897450
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:25 schreef Foeske het volgende:

[..]

In Nederland zal hij gelukkig nog wel een tijdje te zien zijn, aangezien we hier zo lang achterlopen. We kunnen geloof ik nog een jaartje ofzo van de 'echte' Hal genieten
oh dus hij komt nog wel terug???? pfoei.
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_40900453
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:06 schreef Sasandra het volgende:
De oude Lien speelt nu in ER, toch?
Ja dat viel me ook al op..
Doctor Chen..
In het echt Ming-na of iets in die trant..
Ik kon weinig info vinden van haar uit haar ATWT tijd..
pi_40904339
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:06 schreef Sasandra het volgende:
Ik kan me hem nog wel herinneren, net als de 'eerste' Caleb, die altijd ruzie had met Holden. ( Een soort bijbels Cain/abel verhaal , de relatie tussen die twee)
De aller eerste Caleb is trouwens ook overleden, wist je dat? Ik kan me de aflevering nog herinneren met op het eind: In loving memory of [insert name]...
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:58:28 #284
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_40932642
Ik heb twee afleveringen gemist. Heeft iemand zijn me bij te praten?
A spoonful of sugar...
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:27:20 #285
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_40935330
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:58 schreef Sasandra het volgende:
Ik heb twee afleveringen gemist. Heeft iemand zijn me bij te praten?
Wel zin , maar ik heb het ook gemist..
Schoonzusje kwam met de kleine en die vind ik dan net ff belangrijker dan ATWT

Moeten op zoek na iemand anders sasandra
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
pi_40939277
Oke dan doe ik het wel.
Dusty heeft Raf en Lucy gered. Maar opeens was Dominic er ook en hield ze onder schot. Toen viel er opeens iets op zijn hoofd (ja serieus ) en hebben ze hem daar achter in de mijn gelaten. Ze zijn nog niet thuis, maar dat gaat ook wat worden. Lucy en Raf hebben gezoend in de mijn en Raf denkt dat hij het helemaal gemaakt heeft bij haar. Maar volgens mij is Lucy nog verliefd op Dusty.
Margo en Tom zijn weer bijelkaar!
Holden is midden in de nacht weggegaan bij Lily, hij trok het niet meer dat ze alleen maar aandacht aan anderen besteedde en niet aan hun huwelijk. Hij ging natuurlijk naar Julia toe en deze troostte hem. Met een gemene lach op haar gezicht. Voordat Holden bij haar was, had ze nog even met Lisa gesproken. Ze liet merken dat ze Holden wel zag zitten, maar Lisa raadde het haar af om wat met hem te beginnen, hij is immers getrouwd met Lily en Lily heeft veel vrienden in town.
Craig belooft Siera om niks te zeggen over dat Siera hem heeft laten ontvoeren. Ik weet niet waarom dat is, of hij is echt veranderd of hij heeft weer andere bedoelingen.
De moeder van Siera vraagt aan Jordan of ze Siera en Craig in de gaten wil houden, om haar te beschermen. Na een paar drankjes biecht Jordan aan Siera's moeder op dat hij Siera wel héél leuk vindt.
Will was bij Rosanna's huis en werd er uitgeschopt door Rosanna, ze dacht nog steeds dat hij de dader was. Nadat Paul had uitgelegd dat Emily de dader was, bood ze haar excuses aan, maar Will accepteerde het niet en was enorm gekwetst. En Paul en Will zijn naar Hal gegaan met bewijzen om te zeggen dat Emily de dader was, en Hal ging daarna naar Emily om met haar te praten. Emily ontkende het, ze wist het ook niet meer. Ze zei dat ze daarom een leugentest wou doen, om te bewijzen dat ze het niet gedaan had. Maar later herinnerde ze zich het wel, dat ze dat had gedaan en wou toen geen leugentest meer doen.
Ben's naam is gezuiverd, maar mag niet meer in het ziekenhuis komen werken, vanwege de sabortatie bij de 'drugtest'. Maar het ziekenhuis heeft wel erkend dat Ben geen fouten heeft gemaakt.

Ik weet niet of dit precies is van de laatste twee afleveringen, misschien zijn sommige stukjes ook wel van een aflevering eerder ofzo.
Wat heb je aan al die 10en als je geeneens een chick kunt scoren?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:55:56 #287
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_40945395
Jemig, waarom kan Katie niet gewoon accepteren dat het iets is tussen Mike en Jennifer..
Zij beslist toch niet of ze verliefd op elkaar zijn.

Simon come back! Katie & Simon is ZO'N leuk stel
pi_40946429
Ik vind Katie nu echt wanhopig doen. Irritant mens dat ze is.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:36:30 #289
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_40946760
Dank je wel voor je samenvatting, Geeranne.
A spoonful of sugar...
pi_40946982
Geen dank!
pi_41069847
As The World Turns vanaf aanstaande maandag om 17.05 uur...

Wat is dat dan weer voor een klotetijd!?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:27:34 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41069868
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:26 schreef Angelic_Rose het volgende:

Dat en Julia .

Mannenjatster .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_41072689
quote:

Dat meen je niet? Nee dan kan ik dus niet meer kijken...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:11:27 #294
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_41075821
quote:

" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:19:39 #295
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41076137
Zo was het altijd toch al voor de zomervakantie? Ik kan me niet herinneren dat het altijd zo laat kwam. Ik kan het vanaf volgende week ook niet meer zien.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:32:22 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41076516
Voor de zomervakantie was het om 16:00 dacht ik .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:42:24 #297
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_41076877
oh 17.00 das beter. Ik vreesde al dat ik het niet meer kon gaan zien, maar dan ben ik net terug uit m'n werk. Perfect om dan meteen neer te ploffen voor ATWT
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_41077697
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:42 schreef MiLalaa het volgende:
oh 17.00 das beter. Ik vreesde al dat ik het niet meer kon gaan zien, maar dan ben ik net terug uit m'n werk. Perfect om dan meteen neer te ploffen voor ATWT
pi_41077764
Ik vind het overigens ook wel een fijne tijd net zoals Milalaa zegt van het werk regelrecht op de bank.
pi_41078077
Grrr..ik HAAT Julia!
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')