25 lijkt me een beetje weinigquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:15 schreef opgebaarde het volgende:
hij kan er vandaag 25 verdienen. Dan komt die daarmee (staat weening nooit toe) op 133, altijd nog 20 punten erachter. Behoudt Rasmussen wel
Ik neem aan dat dit enige vorm van sarcasme betreft. Hij kan even leuk mee omhoog maar op een HC moet ie er zo af..op een categorie 1 en 2 ook denk ik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dan heb jij Koos niet gezien gisteren.
Hij heeft het peloton zowat de hele galibier geleid. Samen met Merkx.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit enige vorm van sarcasme betreft. Hij kan even leuk mee omhoog maar op een HC moet ie er zo af..op een categorie 1 en 2 ook denk ik.
Spanjaard, redelijke klimmer. Zou niet eens zo gek zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:19 schreef Coelho het volgende:
Weening en De La Fuente hebben zich terug laten zakken naar het peloton. Zou Rabo hem een contract aangeboden hebben?
Sinkewitz moet kunnen overleven als hij wat minuten krijgt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:20 schreef Ereinion het volgende:
Erg slechte klimmers in dat groepje, die lijken me kansloos voor de etappe zege.
Maar wel in zijn eentje en zo sterk als Rasmussen isie niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sinkewitz moet kunnen overleven als hij wat minuten krijgt.
Dat niet, maar de Joux Plane overleeft 'ie wel met vijf minuten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Maar wel in zijn eentje en zo sterk als Rasmussen isie niet.
Redelijke klimmer?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Spanjaard, redelijke klimmer. Zou niet eens zo gek zijn.
Garate was de laatste dagen beter dan Sinkewitz. En is in principe een erg goede klimmer, al lijkt hij er deze Tour niet veel zin in te hebben.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sinkewitz moet kunnen overleven als hij wat minuten krijgt.
Ja 1 berg rijdt ie zijn eigen leeg, en dan makenze nog niet echt tempo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hij heeft het peloton zowat de hele galibier geleid. Samen met Merkx.
Niet overdrijven, nummer 14.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:26 schreef Ereinion het volgende:
Geen gefuck met Koos, de nummer 8 van de Vuelta van vorig jaar![]()
Dan nog eerder Azevedo . . .quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:27 schreef RayMania het volgende:
Popovych zie ik het vandaag goed doen.
Ik heb voor het gemak de 6 Fuentes pakkers uit de uitslag geschrapt. 8e dusquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven, nummer 14.
3 minuten al.
Heeft hij een reserve"tank" opengegooid?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:30 schreef knep het volgende:
Nou ja in ieder geval Brammetje in de kopgroep.
Inderdaad, ga het ook niet meer volgen. Dadelijk maar eens pauze houdenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Net als in alle vorige ritten, gaat er de komende uren geen fuck gebeuren. Vooraan wordt het uitgedund, achteraan ook. Wachten tot de Joux-Plane.
Gisteren konden de toppers 5' goedmaken op Rasmussen op laatste klim.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:42 schreef Ambrosius het volgende:
7'40", de etappewinnaar ga ik al bijna vooraan zoeken.
8'30, het wordt wel een kwartier op deze manier.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:43 schreef Venga het volgende:
[..]
Gisteren konden de toppers 5' goedmaken op Rasmussen op laatste klim.
Dan kunnen ze op deze mannen bijna 't dubbele op een HC-klim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |