Sodemieter op man!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:13 schreef Jester het volgende:
shakira is ook leuk :-) Liedje ook, swingt lekker![]()
Nee, 538 met de hele dag dat gemekker van Rihanna met Unfaithful aanhoren of Paris Hilton (ja vond hem eerst leuk, nu niet meer na 4 keer op een dag te horen) en dan over U2 en Mary J Blèr nog maar te zwijgen met haar geschreeuw.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:11 schreef power_bram het volgende:
Beter dan Q-Music die ieder half uur Shakira met Hips don't Lie draaien![]()
Ik word er gek van!![]()
o ja: voor diegene die al een reactie klaar heeft liggen met: dan luister je toch niet, of: dan zet je de radio toch uit? NEEN, het betreft een bedrijfsradio (+ bijbehorende collega's die Shakira wel leuk vinden).
DAN NEEM JE ONTSLAG!111EINZLOLLER :d:d;Dquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:11 schreef power_bram het volgende:
Beter dan Q-Music die ieder half uur Shakira met Hips don't Lie draaien![]()
Ik word er gek van!![]()
o ja: voor diegene die al een reactie klaar heeft liggen met: dan luister je toch niet, of: dan zet je de radio toch uit? NEEN, het betreft een bedrijfsradio (+ bijbehorende collega's die Shakira wel leuk vinden).
Nah.. ze is vooral gewoon erg lekkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:13 schreef Jester het volgende:
shakira is ook leuk :-) Liedje ook, swingt lekker![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:01 schreef Poogie het volgende:
Basshunter - Boten Anna
dat is een echte zomerhit
http://basshunter.m0o.eu/anna/index_nl.php hier de videoclip
die plaat is pas echt :quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En altijd Summerjam draaien op 538
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:20 schreef freddygonzales het volgende:
Radio Veronica zeg ik je!
HOOR JE????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |