Én het feit dat wij niet zo labiel met onze gevoelens omgaan, en gewoon bier gaan drinken als het minder gaat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:47 schreef fraubitch het volgende:
Het enige goeie aan ze is dat ze een piemel hebben
Wat heeftie gedaan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:47 schreef fraubitch het volgende:
Ik haat ze allemaal
Ik word lesbisch
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:48 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Deze man bijvoorbeeld heeft net z'n kat in de papierversnipperaar zien vallen. En zie je hem erover huilen? Nee!
Tja, het enige goede aan vrouwen is ook alleen maar dat ze tieten en een kut hebben...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:47 schreef fraubitch het volgende:
Ik haat ze allemaal
Ik word lesbisch
oehquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS mag allemaal lieve dingen doen met mijn piemel.
Niet als ze niet begrijpen hoe je met zo'n ding hoort om te gaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:47 schreef fraubitch het volgende:
nog eenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:51 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Niet als ze niet begrijpen hoe je met zo'n ding hoort om te gaan![]()
Vinden veel mannen heel lastig, er zit geen stekker aan en je kan geen updates downloaden, PROBLEEEEM![]()
Oh ja en![]()
mmhhh...motivate..itquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:47 schreef fraubitch het volgende:
Ik haat ze allemaal
Ik word lesbisch
call me stupidquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nog een
Mannen zijn alleen maar slim als ze ingeplugd zijn bij een vrouw
Moet het wel de GOEIE vrouw wezenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:54 schreef fraubitch het volgende:
Mannen zijn alleen maar slim als ze ingeplugd zijn bij een vrouw
Ivanovquote:
says who?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef Gesloten het volgende:
Houd alsjeblieft je bek over mannen. Vieze labiele kutfeeks.
Daarom worden wij dus lesbisch!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef Roellio het volgende:
Stomme wijfen doen het met stomme mannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |