Pantani had 'm zelfs kunnen winnen en die is ondertussen ontbonden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:21 schreef Ericr het volgende:
Armstrong had 8 keer kunnen winnen, op een 1-wieler (zonder band).
Man, ik geniet nog met volle teugen van deze etappequote:Op woensdag 19 juli 2006 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen om 13 uur alweer de tour live op de NOS
maar pantani stond dan ook wel helemaal strak (zoals tig procent in het peleton)quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Pantani had 'm zelfs kunnen winnen en die is ondertussen ontbonden.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Pantani had 'm zelfs kunnen winnen en die is ondertussen ontbonden.
Wat gemeenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Falco het volgende:
Landis gaat vallen denk ik...
Herbert is beter dan Maartenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:22 schreef PLAE@ het volgende:
Je wordt toch strontziek van Zeikstraal met nu z'n fantasie over Rasmussen die hij niks heeft zien eten.
Ik zal zeker 2x. Maar goed Zeikstraal ziet zo'n beetje niks van wat belangrijk is. Of hij komt er pas een kwartier achter nadat de rest van de commentators ergens achter kwam (ik noem een de Jong die afstapt).
Ze zitten volgens mij echt met 3 mongolen in dat hokje. Er wordt ook op kleuterniveau gepraat de hele tijd. Vergelijk dat eens met de belg jezus die zijn echt 20.000x scherper. Om misselijk van te worden.
En jij niet dan, gelet op je usernaam.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
maar pantani stond dan ook wel helemaal strak (zoals tig procent in het peleton)
Stel je eens voor dat dit ooit bij SBS6 komt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen om 13 uur alweer de tour live op de NOS
Nou, vind het nogal tegenvallenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Dalen ziet er goed uit van Rasmussen nu.
ik ontken alles!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Ericr het volgende:
[..]
En jij niet dan, gelet op je usernaam.
Die kan wel goed dalen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Falco het volgende:
Landis gaat vallen denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |