JA hoor. Hij gaat het redden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:53 schreef opgebaarde het volgende:
zou die het kunnen volhouden, etappe winst? Zou wel weer gruwelijk zijn
10 dus. Straks weer 10 en op het eind dubbele punten 30 punten dus. Als ie dat haalt heeft ie hem binnen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:50 schreef Dos37 het volgende:
Hoeveel punten is een berg van de 2de categorie
We ontbreken : 13de Popovich , 14de Mercado, 17de Chavanel, 19de Parra, 20e Totschnig ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
15:35 - Situation With 5km To Climb...
Five kilometers from the top of the Col de la Croix de Fer Rasmussen’s advantage was:
3’25" - Valjavec (LAM)
4’20" - Casar (FDJ)
5’35" - Leipheimer (GST)
8’10" - The yellow jersey’s peloton: Azevedo (DSC), Sastre, Schleck and Vandevelde (CSC), Kloden, Guerini, Kessler, Mazzoleni and Rogers (TMO), Moreau, Calzati, Dessel, Astarloza and Goubert (A2R), Fothen (GST), Menchov and Boogerd (RAB), Evans and Horner (DVL), Moncoutie (COF), Landis and Merckx (PHO), Cunego and Vila (LAM), Arroyo, Karpets, Pereiro and Zandio (CEI), Caucchioli (C.A), Camano and Zubeldia (EUS).
Die zou je zowaar vergeten, die klimt goed mee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:54 schreef Perico het volgende:
Pereiro pakt gewoon vandaag de gele trui terug.. enige belangwekkende feit buiten Rasmussen en Leipo Alzheimer van de dag.
Goede zaken dus voor Boogerd en Rasmussen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
We ontbreken : 13de Popovich , 14de Mercado, 17de Chavanel, 19de Parra, 20e Totschnig ?
Tour der verbazingen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:57 schreef opgebaarde het volgende:
zou 4de etappe overwinning betekenen inderdaad voor Rabo, wow.
Ik sta ervan te kijken dat leipheimer aanvalt, is toch niks voor hem?!
We zijn op het punt gekomen dat zelfs Leipheimer na grote rondvraag binnen de groep aan werkelijk iedereen zei : "als echt werkelijk niemand , maar dan ook niemand van jullie wil aanvallen, dan wil ik het toch wel eens mogelijk misschien gaan proberen ..." ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:57 schreef opgebaarde het volgende:
Rasmussen is als de dood dat die opnieuw een goede tijdrit moet rijden dan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Goede zaken dus voor Boogerd en Rasmussen.
had 5e moeten zijn alquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:57 schreef opgebaarde het volgende:
nee, je zei het toch 2 keer?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef knep het volgende:
[..]
Ik dacht Menchov & Rasmussen, jij plaatst Flecha daar nog bij en wie nog?
Gerben Löwik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef knep het volgende:
[..]
Ik dacht Menchov & Rasmussen, jij plaatst Flecha daar nog bij en wie nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |