Ik zat net hetzelfde te denkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:32 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Rasmussen op Menchov wacht.
Leipheimer op Fothen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:32 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Rasmussen op Menchov wacht.
Boonen komt weer terug...hij is goed in een afdalingquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef koekjesmonstertje het volgende:
kom op Boonen kom op
En dan Pereiro in het geel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zou wel fijn zijn als Landis begeeft, helemaal op het einde.
En dan iedereen zo van ", waren we er maar iets vroeger aan begonnen."
Een einde dat voor allen pijnlijk is, zoiets verdienen ze wel.
Ik vond hem al wat afgevallen, kan die niet wat vet overnemen van Mart?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:33 schreef Falco het volgende:
Herbert is bang voor de hongerklop
Tanden en nagels laten uittrekken, puistjes uitgeknepen en een blowjob van Breukink.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef Ericr het volgende:
Zweten? Die kerel heeft al lang al zijn vocht uit zijn lichaam laten persen. Was te zwaar.
Nee, ze meten het door tijd bij een bepaald punt te vergelijkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:35 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Wat ik niet begrijp: nu gaat Rasmussen klimmen en zijn voorsprong daalt dan toch want die anderen die dalen nog dus komen ze heel snel dichtbij. Toch? Iets dat ik nooit heb begrepen.
Qua afstand welquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:35 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Wat ik niet begrijp: nu gaat Rasmussen klimmen en zijn voorsprong daalt dan toch want die anderen die dalen nog dus komen ze heel snel dichtbij. Toch? Iets dat ik nooit heb begrepen.
Wat afstand betreft misschien wel, maar niet qua tijdquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:35 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Ja dat is idd zo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:35 schreef koekjesmonstertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |