I know... Maar de full behind pics (zie je fotoboek) zijn vooralsnog een acceptabel alternatief...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wie weet...je weet dat ik sporadig met foto's omga..
en nog op de beste ook!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef Chowi het volgende:
Tof. Ik lijk op mensen.
Hier dan maar even nog een dansje makenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef Copycat het volgende:
Heb net onze directeur een goede vakantie gewenst, een als-de-kat-van-huis-is-dansje gemaakt op het bureau van een collega en nu krijg ik ook nog een perenijsje.
Bedankt voor deze motivatie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en nog op de beste ook!
dat word nog wel wat met jou meisje!
Bureaudansjes zijn ok! Welke collega heeft je heimelijk gefotografeerd met z'n mobiel terwijl jij je stond te misdragen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier dan maar even nog een dansje maken.
graag gedaanquote:
Ik denk niet dat ik die nodig zal hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
graag gedaan
als je ooit nog tips nodig hebt kom me maar opzoeken
dank je..blij dat ik het zo ook eens hoor..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know... Maar de full behind pics (zie je fotoboek) zijn vooralsnog een acceptabel alternatief...![]()
Geen enkele, gelukkigquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bureaudansjes zijn ok! Welke collega heeft je heimelijk gefotografeerd met z'n mobiel terwijl jij je stond te misdragen?![]()
Negatief commentaar op gehad?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
dank je..blij dat ik het zo ook eens hoor..
Zal ik het maar weer weghalen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef AirwiN het volgende:
Wat is dat met die dames met naakt in hun ondertitel?![]()
ach ja jeugdige onwetendheid...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die nodig zal hebben.
[vuige knipoog].
Nieuwe telefoon of is dat je natuurlijke achterstand op technisch gebied door het missen van een y chromosoom?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:15 schreef Copycat het volgende:
Nu alleen nog leren foto's van mijn telefoon up te loaden.
Ik roep wel van alles over me af geloof ik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef AirwiN het volgende:
Wat is dat met die dames met naakt in hun ondertitel?![]()
MMSen naar je emailadres. Kan ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen enkele, gelukkig.
Ik heb wel wat foto's gemaakt van collega's die in de fauteuils op mijn heerlijk koele kamer even kwamen uitpuffen.
Nu alleen nog leren foto's van mijn telefoon up te loaden.
Beantwoord jij vragen altijd met een wedervraag?quote:
Nee dat nog nooit.. alleen vragen voor méér...quote:
Stel ik eens een keurige vraag in plaats van direct FOTOOOO'S!!!1!!!2 te roepen... Is het ook niet goed...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik roep wel van alles over me af geloof ik.
Dat heet werkweigering. Vraag een ventilator, dan is het best uit te houden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:16 schreef _Nouky_ het volgende:
Ik werk zeker vandaag niet meer. Het is hier op dit kantoor meer dan 30 graden en dan mag je van de ARBO niet eens meer werken. Maar onze baas wil ons niet naar huis sturen. Dan doe ik lekker niks meer!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |