Laat me raden: Linux?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef Schorpioen het volgende:
Of je kiest een besturingssysteem dat je niet lastigvalt met licentiekosten en validatie en serials en het niet op je portemonnee gemunt heeft.
Klopt, maar de komende versies van bijv. Windows Media Player 11 en Internet Explorer 7 zullen weer WGA eissen als je ze wil installeren heb ik vernomen.quote:
Klopt Ze geven geen nieuwe updates meer Zie tweakers Kep er zelf ook eentje staan namelijk...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:40 schreef PDOA het volgende:
Wel verdomme! Mijn Windows 95 wil niet meer updaten!!
Ach man, IE7 = FF en bij Media Player ben ik nog altijd blijven haken bij 6.4 op m'n windows 2000 machine. Dus ik hoef het niet eens meer..quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Klopt, maar de komende versies van bijv. Windows Media Player 11 en Internet Explorer 7 zullen weer WGA eissen als je ze wil installeren heb ik vernomen.
Als je Media Player 11 Beta wil downloaden krijg je de volgende melding:
"This download is available to customers running genuine Microsoft Windows. Please click the Continue button to begin Windows validation."
Bij mij gaat de validation gewoon goed, maar ik kan me voorstellen dat als je een..... (kuch) minder legale (kuch) versie van Windows hebt dat je dus eerst weer moet gaan toveren met allerlei hacks enzo.
dacht ik ook al aan, kan ik daar wel office 2003 op draaien, of hebben die schoften ervoor gezorgd dat dat ook niet werkt.quote:
Ze hebben er iig geen linux versie van uitgebracht, maar wie heeft office 2003 nodig als je openoffice hebt?quote:Op maandag 4 september 2006 21:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dacht ik ook al aan, kan ik daar wel office 2003 op draaien, of hebben die schoften ervoor gezorgd dat dat ook niet werkt.
Openoffice my friend, gratis te downen voor Windows EN linux. Op de mac heb je overigens wel Microsoft Officequote:Op maandag 4 september 2006 21:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dacht ik ook al aan, kan ik daar wel office 2003 op draaien, of hebben die schoften ervoor gezorgd dat dat ook niet werkt.
Ik heb een heeeeeel vreemd idee.....quote:Op maandag 4 september 2006 21:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
inmiddels kan ik elfs geen security updates meer installeren (sinds vandaag) , wat is de volgende stap, deactivatie?? ik ga toch maar een gratis linux client installeren , want nu wordt het wel erg gortig met die nazi terreur maatregelen van microschoft. Hier gaan ze echt te ver imho, want ze zorgen er zo bewust voor dat mensen virussen gaan verspreiden omdat ze hun windows niet kunnen upgraden.
Nee, alleen OpenOffice. (En wellicht een andere Linux variant van Office).quote:Op maandag 4 september 2006 21:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |