Een gevarieerde assorti aan jetsers dus, als ik het goed begrijp?quote:
Nu ga jij weg.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:35 schreef RicoRabbit het volgende:
En nu?
Ik mag er toch niet naar kijken. Of aan denken. Of zo vanachter je zonnebril schuintjes staren, vanachter een boekje oid.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alle soorten en maten inderdaad J.
Van bijna afwezig tot zeer prominent aanwezig.
Wit als sneeuw tot bruinverbrand.
Een heerlijkheid voor de ziel, J.
doe jij es ff heel snel normaalquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Jij mag al bijna aan de kleinkinderen. Ook leuk.
Wat, is toch leuk, oma?quote:
Als oma ben je natuurlijk wel een echte oldbiequote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik mag er toch niet naar kijken. Of aan denken. Of zo vanachter je zonnebril schuintjes staren, vanachter een boekje oid.
Ik ben immers getrouwd, he.
Sterkte dudequote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef Paxlie het volgende:
http://www.love2party.nl/article/article.asp?art_id=6550
De relatie was er nu niet bij.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:38 schreef Jarno het volgende:
Ik mag er toch niet naar kijken. Of aan denken. Of zo vanachter je zonnebril schuintjes staren, vanachter een boekje oid.
Ik ben immers getrouwd, he.
Mooi toch..quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De relatie was er nu niet bij..
Ongegeneerd staren en kijken dus. Check.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De relatie was er nu niet bij..
Je kwam op de jetsers af, he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:45 schreef Chowi het volgende:
Oh, hier zijn jullie.
Eerder op de airco's, eerlijk gezegd.quote:
Maar... toen ik nog getrouwd was had ik al 3 stief-klein-achterkinderen !quote:
Dat kan. Maar een echt fraaie oplossing is dat natuurlijk niet, J.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:45 schreef Jarno het volgende:
Iemand nog een (relatief) simpel idee hoe ik een naar binnen kiepend bovenraampje een beetje kan afsluiten? Door het naar binnen kiepen wordt iets met triplex wel een heel project en zo handig ben ik niet, ik zat zelf te denken aan een stuk dik schuim wat ik (iets te groot op maat gemaakt) er tussen prop en dan een gat voor de luchtslang erin maak oid?
Ik wil de inbreker wel eens zien die door dat luikje past. En daarnaast, het is op de eerste verdieping. En ik woon in een luxe buurt zonder terroristen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat kan. Maar een echt fraaie oplossing is dat natuurlijk niet, J.
Denk je ook aan de inbraakgevoeligheid?
Met je jetsers?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:47 schreef Chowi het volgende:
Eerder op de airco's, eerlijk gezegd.
Hmmmm.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
Denken jullie dat ik in de tuin kan zitten in mijn bikini zonder dat ik de foto's een dag later op het internet vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |