hihiquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:25 schreef pea4fun het volgende:
Het is dat het te warm is, anders sprong ik nu in de auto met fototoestel... in bad met fraubitch is een mooi thema
oehquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:26 schreef pleon het volgende:
dus we kunnen binnekort foto's verwachten van fraubitch in bad met een ijsje erbij?
of een lekker koud biertjequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:25 schreef fraubitch het volgende:
ik wil niet in bad met ijsklontjes
wel in bad met een ijsje erbij
bierquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
of een lekker koud biertje
* Puckzzz heeft net ontdekt dat ze een spuitbus insectenspray heeft staan en gaat ff fijn op jacht![]()
Tja, je kunt er over praten, of je kunt het gewoon doen hequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
oehje loopt wel erg hard van stapel he
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:20 schreef Puckzzz het volgende:ik wordt gek van twee vliegen hier op mijn kantoor
elke keer gaan die fuckbeesten op mijn enkels of benen zitten, dat kriebelt
dus ik pak de vliegenmepper om er eentje genadeloos plat te meppen, maar dan zijn ze nergens te bekennen![]()
Eerst iets met SM en dan iets met spuit bussen.... Het is hier nog altijd FOT en geen keldertje.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
of een lekker koud biertje
* Puckzzz heeft net ontdekt dat ze een spuitbus insectenspray heeft staan en gaat ff fijn op jacht![]()
in badquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:30 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben een ochtendje in de weer en ben gelijk afgeblaft
Eens zien wat ik nu nog meer ga doen vandaag.
Niet aanwezig in dit huis.quote:
ze zijn te snel, te slim, ik ben een loohooseherrr....ik sla er gewoon volledig naast, en wanneer ik spuit zijn ze al weg voordat het gif hun raaktquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
[..]
Eerst iets met SM en dan iets met spuit bussen.... Het is hier nog altijd FOT en geen keldertje.
Dus posten die foto's
trustequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:36 schreef Mauro het volgende:
Welterusten allemaal.
Ik hoop dat ik met deze warmte wat kan slapen.
Maar na 3 halve liters bier gaat dat denk ik wel goedkomen
buitenbad *checkquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:34 schreef freud het volgende:
Oh yeah, geen bad, maar ene lekker buitenbad in de schaduw van wuivende palmen met een coctail in mijn handje en de fok dames om mij heen dobebrend.
...en toen werd ik wakker uit mijn hitte delerium...
Geen ideequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:24 schreef pleon het volgende:
PdeHoog, heb je mijn mail al gekregen?
quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze zijn te snel, te slim, ik ben een loohooseherrr....ik sla er gewoon volledig naast, en wanneer ik spuit zijn ze al weg voordat het gif hun raakt
die vliegen liggen ws helemaal in een deuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |