Maar dat is meer iets dat je voor je eigen rekening neemt toch? Het is niet zoals een CV die standaard in een huis zit?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:26 schreef Q. het volgende:
Tegenwoordig steeds beter hoor, op steeds meer plekken komt airco.
Ik heb geen CV in mn huis hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar dat is meer iets dat je voor je eigen rekening neemt toch? Het is niet zoals een CV die standaard in een huis zit?
Jij hebt idd de warme/koude lucht van het luchtgordijn, voor een gebouw.quote:
Begreep anders afgelopen week dat we richting een "lenteklimaat" gaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:46 schreef Bensel het volgende:
Ach, als strax de warme golfstroom stilvalt, danheb je toch geen warme zomers meer...
wat doet dit topic dan in de klaagbaak?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit is niet echt een klacht
Lekkerrrrquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Begreep anders afgelopen week dat we richting een "lenteklimaat" gaan![]()
Hele, hele zachte winters en zomers van een graad of 25, 26![]()
Euhm, isolatie?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:14 schreef Komakie het volgende:
In het noorden van scandinavie hebben ze daar een oplossing voor naar ik begrepen heb.
Ze hebben daar huizen waar het altijd ongeveer dezelfde temperatuur is, ongeacht het jaargetijde.
Dit komt vooral omdat het in de winter een fortuin kost voor die mensen om hun huizen te verwarmen. Daar hebben ze dus iets op gevonden. Nu blijkt dat dit ook in de zomer werkt en voor verkoeling zorgt.
Dat was een verhaal wat ik laatst van iemand hoorde
Als de golfstroom stilvalt, damn is er geen aanvoer van warm water (warme lucht) meer, en zal het net zo koud worden als andere plaatsen op deze hoogtequote:Op woensdag 19 juli 2006 13:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Begreep anders afgelopen week dat we richting een "lenteklimaat" gaan![]()
Hele, hele zachte winters en zomers van een graad of 25, 26![]()
En wij liggen op dezelfde breedtegraad als Canada, Larbrador. Dat is een erg koud en onherbergzaam gebied waar geen hond sledehonden enzo wonen. M aar wind enzo zal ook nog invloed hebben, du het kan nog meevallen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:00 schreef Bensel het volgende:
[..]
Als de golfstroom stilvalt, damn is er geen aanvoer van warm water (warme lucht) meer, en zal het net zo koud worden als andere plaatsen op deze hoogte breedtegraad
Nee duh, dat was te makkelijk geweest. Isolatie werkt ook niet goed tegen de warmte als de zon erop staat.quote:
Ze vinden anders wel de tijd om de vierdaagse nat te houdenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:34 schreef Samcali het volgende:
Onze teamcoach belde vanmorgen zelfs naar de brandweer of ze water op het dak wilden komen spuiten. Alsof die niks beters te doen hebben dan hun tijd en water daaraan te verspillen....ze kwamen dan ook niet![]()
Dan gaat het hier veel kouder wordenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:00 schreef Bensel het volgende:
[..]
Als de golfstroom stilvalt, damn is er geen aanvoer van warm water (warme lucht) meer, en zal het net zo koud worden als andere plaatsen op deze hoogte
Ik kan niet wachten!quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan gaat het hier veel kouder worden![]()
Ik quote deze even, om over enkele maanden nog eens in een topic in KLB te posten. Een kou-topic!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:02 schreef Thee_met_honing het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten!
9 maanden winter / herfst met veel vorst, sneeuw, regen, wind en temperaturen rond de -10C tot max 10Cen 3 maanden lente, nooit warmer dan 20C en af en toe een bui.![]()
![]()
![]()
Leg is uit?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Steeds meer huizen hebben vaste ramen ipv openslaande ramen, dit komt omdat er steeds meer aardige mensen hier wonen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |