quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:11 schreef Kizim het volgende:
[..]
and is this the big day to have sexual intercourse with mom?
Stiflers momquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:11 schreef Kizim het volgende:
[..]
and is this the big day to have sexual intercourse with mom?
had je niet gewoon langs kunnen gaan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:23 schreef AnthonyZeus het volgende:
Zoals ik al zei, vanmiddag uit werk vertrekken we...en gaan we er voor.
Vannacht heeft ze me anderhalf uur lopen bellen en heeft ze in de tussentijd met een vibo (BZZZZZZZZZ) lopen kloten...Was wel prachtig om haar te horen komen.
0900-JEMOEDER.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:24 schreef Maleficium het volgende:
Welk 0900 nummer had je gebeld?
Ik lag in me nest, moest er om half 7 weer uit sheriff..quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
had je niet gewoon langs kunnen gaan?
Verheug je er maar niet op, vanmiddagquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:23 schreef AnthonyZeus het volgende:
Was wel prachtig om haar te horen komen.
Dus neuken die hap! Boeiend dat je om 6:30 je nest uit moet!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:34 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Ik lag in me nest, moest er om half 7 weer uit sheriff..
maar wel anderhalf uur bellen... om Yvonne maar te quoten: "dan had je dr ook wel 2x kunnen neuken"quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:34 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Ik lag in me nest, moest er om half 7 weer uit sheriff..
Dat vind ik ook. Lekker boeiendquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:37 schreef Rubend het volgende:
[..]
Dus neuken die hap! Boeiend dat je om 6:30 je nest uit moet!
Je kan toch samen naar je werk gaan!?!??
seauw...![]()
![]()
![]()
én kunnen schijten!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
maar wel anderhalf uur bellen... om Yvonne maar te quoten: "dan had je dr ook wel 2x kunnen neuken"
Zenuwachtig? Neujhoor...Neuken is neuken...it's in my blood!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:04 schreef lurf_doctor het volgende:
En AntonyZeus, al zenuwachting ?
Je zult na zo'n vooraankondiging toch een weigering krijgen![]()
![]()
![]()
blijkbaar niet anders had je het (al (eens) gedaan...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:06 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Zenuwachtig? Neujhoor...Neuken is neuken...it's in my blood!![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef Sehnsucht het volgende:
[..Post nog eens wat emailverkeer foto's filmpjes]![]()
Lees eerst effe voordat je hiermee komtquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:13 schreef hamkaastosti het volgende:
tsskk iedereen kan een verhaaltje verzinnen op internet
Dan neuk ik chuck norris in z'n reet!! Dat is mijn held!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:14 schreef mvdlubbe het volgende:
Als je bij haar thuis bent doet ze haar huid uit en blijkt het Chuck Norris.
Ik ga zéker proberen om foto's of filmpjes te maken met d'r...onder het motto:quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:14 schreef mvdlubbe het volgende:
Als je bij haar thuis bent doet ze haar huid uit en blijkt het Chuck Norris.
en dan wel posten he !!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:23 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Ik ga zéker proberen om foto's of filmpjes te maken met d'r...onder het motto:
"Dan heb ik thuis zonder jouw erbij ook nog wat te doen..."
Ik kan mijn fans toch niet teleur stellenquote:
welke fans?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:28 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Ik kan mijn fans toch niet teleur stellen![]()
Komt voor den bakker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:57 schreef SuperWeber het volgende:
Ik ga dit alleen maar geloven met livepics...
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:12 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Komt voor den bakker. [afbeelding]
Anders dan jouw pikkie straks als je alleen maar -- badend in het zweet -- aan Chuck Norris kan denken terwijl ze zich van haar kleding ontdoet om haar "opgezwollen lippen" die "om aandacht schreeuwen" te laten zien.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef AnthonyZeus het volgende:
De 1e keer doet de foto het ook al hoor
duidelijk hetzelfde pakje:quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:26 schreef mvdlubbe het volgende:
'dude', het zijn geen foto's, het is Chuck Norris.
En misschien wil mevrouw je wel privé met je! Kan je je geluk op!
idd, je gaat toch een MILF neuken, doe maar ff aan American Pie toestanden, gewoon de webcam op dr bloot gat en let the fok! fans enjoy itquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:34 schreef Tha-CheF het volgende:
nodig haar uit om het bij jou thuis te doen? stel je een camera beetje verdekt op en hoppa![]()
klaar is kees, of nico , of wie er ook mee bezig is![]()
Je gaat het topic encrypten? Of die prut-webcam-fliks van een verlepte kut?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:33 schreef AnthonyZeus het volgende:
Als er nou niet de hele tijd van die stakkers zijn die het topic verneuken...doe ik dat ook wel...
Misschien dat ik het gewoon password encrypt, en dat mensen me dan mogen vragen om het te zien als het zo door gaat...
Als het je blijkbaar niet interesseert, kaffer je toch op?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Je gaat het topic encrypten? Of die prut-webcam-fliks van een verlepte kut?
[afbeelding]
Die maagden worden steeds gefrustreerder hierquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Je gaat het topic encrypten? Of die prut-webcam-fliks van een verlepte kut?
[afbeelding]
Vriend, ze heeft een klokkenspel tussen haar benen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:13 schreef AnthonyZeus het volgende:
"Ik had je gezicht wel willen zien als je mijn slipje opzij deed
Ja ja! En wij allemaal zo van mijn topic wat doe je ik wil zien hoe jij die oma paalt!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:40 schreef LENUS het volgende:
[..]
Die maagden worden steeds gefrustreerder hier![]()
Als jouw oma er zo uitziet als de foto die TS plaatste van dat sletje, mag ik dan jouw oma palenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:42 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja ja! En wij allemaal zo van mijn topic wat doe je ik wil zien hoe jij die oma paalt!.
En meneer is me toch een partij jaloers...quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:42 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja ja! En wij allemaal zo van mijn topic wat doe je ik wil zien hoe jij die oma paalt!.
Maar hoe TS dan tot de conclusie komt dat alle 160.000 klonen van Danny daarin geïnteresseerd zijn is mij weer een raadsel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:43 schreef LENUS het volgende:
[..]
Als jouw oma er zo uitziet als de foto die TS plaatste van dat sletje, zou ik jouw oma wel willen palen![]()
blijkbaar zijn er toch mensen in geïnteresseerd, anders blijven ze niet zo'n aandacht trekken in mijn topic.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:45 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Maar hoe TS dan tot de conclusie komt dat alle 160.000 klonen van Danny daarin geïnteresseerd zijn is mij weer een raadsel.
Als je niet geinteresseerd bent, wat doe je dan nog in dit topicquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:45 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Maar hoe TS dan tot de conclusie komt dat alle 160.000 klonen van Danny daarin geïnteresseerd zijn is mij weer een raadsel.
Ik vermaak me kostelijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:47 schreef LENUS het volgende:
[..]
Als je niet geinteresseerd bent, wat doe je dan nog in dit topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |