Ik trap af:quote:Hallo,
Ik las net een frumpje over stucen waarbij je meld dat een laagje van 1 a 2 mm stucen (over gips bv), niet met geleidelatten hoeft.
Kun jij mij vertellen of over een strakke gips wand, waarbij de naden moeten worden dichtgezet, een dun laagje kan worden aangebracht??
Kan ik over tiplex heen stucen?
Bedankt voor het coachen!
groet,
Ronald.
Stucen op hout kan niet mits een stucmat of een gips/stucplaat er tegenaan wordt gemonteerd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:59 schreef Gompy58 het volgende:
Ik gebruik geen fix en finish.
Stuccen op hout gaat wel, maar dan dus voorstrijk gebruiken. Beter is echter er een gipsplaat op te zetten.
Ik kijk overigen sniet of het x mm is. Ik zet het er zo dun mogelijk op dat het toch overal dekt en gelijkmatig is. Op de ene plek heb je dan 1 mm en de andere misschien 10.
Je hebt verschillende uploadsites. Ikzelf gebruik www.photobucket.com. Registreren, foto's uploaden (denk om formaat!) en dan krijg je een IMG linkje. Deze plak je in je tekst waar je de foto wilt krijgen.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:31 schreef RokRo het volgende:
Heb een indruk klaar!
Klinkt suf, maar hoe plak ik die foto's erop???
Niet helemaal. Markeer de foto's die je wilt publiceren. EN kies voor generate.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:12 schreef RokRo het volgende:
http://picserver.student.utwente.nl/?action=manage&folder=-2![]()
Jaja ik denk dat het gelukt is!
...snapt 'm ook niet...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:32 schreef RokRo het volgende:
Dank je! (hoezo doe je lullig?)
ah.....quote:Op maandag 24 juli 2006 15:42 schreef Marsepein het volgende:
Dat was als humor bedoeld. Niets dan complimenten hoor! Als je je met het dichtzetten en afstucen van alles ook zo netjes werkt wordt het echt super.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |