Dat zeg ik toch, ze gaan door met feesten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelezen dat de feesten niet afgelast zijn. Dat is natuurlijk iets heel anders!
Jawel, ik zeg dat het een evenement in Nederland is...quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:37 schreef bluebit het volgende:
[..]
dus eigenlijk zeg je niks???
het is dus terecht een van grootste nederlandse evenementen, thanks Conflict
nee, er wordt gezegd dat de feesten niet afgelast zijn, er wordt niet gezegd dat ze doorgaan met feesten. Dat valt nog te bezien namelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, ze gaan door met feesten.
Ik zie anders nog genoeg mensen daar feestenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat is echt te simpel!
[..]
Een groot deel van de mensen gaat gewoon naar huis hoor. Mensen komen om te wandelen, niet om vier dagen feest te vieren. Veel mensen vertrekken vandaag ook naar huis zag ik net op het journaal.
die al 90x keer is georganiseerd... en net als de EK zou zijn afgelast dat niet in het nieuws komtquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:13 schreef dvdk het volgende:
[..]
Dutch open (tennis) in rosmalen.
Het EK 2000 (voetbal)
De TT in assen.
Ook als de wandelaarsquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
4 daagse topics lopen beter dan het evenement![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
4 daagse topics lopen beter dan het evenement![]()
Ik hoorde veel mensen die zeiden dat ze doorgingen met festen tot zondag ofzo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
nee, er wordt gezegd dat de feesten niet afgelast zijn, er wordt niet gezegd dat ze doorgaan met feesten. Dat valt nog te bezien namelijk.
Maar wel met een minuutje stiltequote:Op woensdag 19 juli 2006 10:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik hoorde veel mensen die zeiden dat ze doorgingen met festen tot zondag ofzo.
Ik ken maar twee zwarte potten: Skin van Skunk Anansie en Tracey Chapmanquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:50 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]Inderdaad ! TS opent een topic over de vierdaagse, met de klacht dat er teveel aandacht aan gegeven wordt ... zwarte potten en ketels iemand ?
Kun je mooi bier halenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:52 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Maar wel met een minuutje stilte![]()
Oprahquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik ken maar twee zwarte potten: Skin van Skunk Anansie en Tracey Chapman
quote:
Gister was er anders nog genoeg te feesten hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
nee, er wordt gezegd dat de feesten niet afgelast zijn, er wordt niet gezegd dat ze doorgaan met feesten. Dat valt nog te bezien namelijk.
Beelen zou vier dagen vanaf de 4daagse uitzenden. Me dunkt dat-ie dan wel even aandacht besteedt aan het afgelasten ervan. Dat -groot evenement of niet- wel degelijk nieuwswaarde heeft. Er wordt hier op werk genoeg over gekletst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
En wat mij betreft is daarmee de nieuwswaarde voorbij. Maar vanochtend op de radio Giel Beelen alleen maar over die 4-daagse en vanavond zal alle tv wel in het teken staan van deze 'humantiare ramp'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |