tis skaileerquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:34 schreef BlueEyed het volgende:
T is skyleer!
Maar verder kan ik me je punt goed voorstellen, gelukkig heb ik al jaren geen trein meer van binnen gezien!
Inderdaad! Laten ze nou eerst eens voldoende zitplaatsen en comfort leveren. Niemand wil met 25+ graden opgepakt zitten in een coupe met tig andere mensen (die ook nog eens stinken naar het zweet). Ik zie de trein nog steeds als een tweederangs vervoermiddel, behalve als het rustig is en je een zitplaats hebt, dan is het meestal wel comfortabel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:35 schreef BobbyB het volgende:
En de overheid wil ons het OV in hebben toch?
Niet te vergeten de prijs van een kaartje en de vakantie dienstregeling (terwijl er nog genoeg mensen werken).quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:38 schreef dahei het volgende:
[..]
Inderdaad! Laten ze nou eerst eens voldoende zitplaatsen en comfort leveren. Niemand wil met 25+ graden opgepakt zitten in een coupe met tig andere mensen (die ook nog eens stinken naar het zweet). Ik zie de trein nog steeds als een tweederangs vervoermiddel, behalve als het rustig is en je een zitplaats hebt, dan is het meestal wel comfortabel.
Ik heb een auto. Maar ik werk in Rotterdam en woon in Utrecht. Trein is sneller.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:17 schreef 2609 het volgende:
mensen die met de trein gaankoop een auto ofzo
zeik dan niet ga dan gewoon met de auto als de trein je niet aanstaatquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:42 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik heb een auto. Maar ik werk in Rotterdam en woon in Utrecht. Trein is sneller.
Maar dus minder comfortabel. Oplossing: ga met de auto.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:42 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik heb een auto. Maar ik werk in Rotterdam en woon in Utrecht. Trein is sneller.
Zo reden m'n vriend en ik laatst ook eens van Drenthe naar het westen. Twee uur met 30 graden in de trein. What a joy. Ik zag de bui al hangen. Gelukkig waren de luitjes in 't bewuste treinstel eensgezind en werden alle raampjes tegen elkaar opengezet, wat dus een heerlijk windje tot gevolg had.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:30 schreef PDOA het volgende:
...en met leren banken en stoelen!
Ik zat gisteren zowat vastgeplakt aan mijn stoel! Heerlijk, dan sta je zo op he, en dan heb je zo'n hele natte rug van het zweet! En het was zo warm in de coupe (minstens 55 graden) dat je sommige mensen al zag wegzakken in een coma! En dan heb je ook van die raampjes die je maar tot de helft kan opendraaien, wat dus geen ene fuck helpt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |