't is de power hè.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:01 schreef power_bram het volgende:
In ieder geval toch twee deelnemers die een kruisje gehaald hebben![]()
matig![]()
EDIT: BETER LEZEN BRAM!![]()
Het is vast de hitte... De power zit er deze ochtend nog niet echt in...quote:
Liever "R.I.P., sterkte voor de nabestaanden" dan "Ga eensch deaudt, jij wandelaart".quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:49 schreef Koewam het volgende:
Heb je weleens de Fok! Frontpage gelezen? En dat vind jij niet pauper???
Dit is toch gewoon de waarheidquote:tsss 40km lopen MET water en dan al neervallen... in Afrika lopen ze 4 dagen VOOR een beetje water en die komen toch ook altijd weer thuis?
Wie zegt dat ze altijd weer thuiskomen? Ik denk dat er redelijk vaak een paar kapot neervallen.quote:
En los daarvan is het sowieso een kromme vergelijking.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze altijd weer thuiskomen? Ik denk dat er redelijk vaak een paar kapot neervallen.
Er zitten goede opmerkingen tussenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:25 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ik zit me werkelijk groen en geel te ergeren op de "eau zeau stoere" reacties van de reaguurders van GeenStijl naar aanleiding van het bericht dat de Vierdaagse is afgelast vanwege 2 doden. Even enkele reacties op een rij:
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Enzovoorts, enzovoorts. Zo kinderachtig. En dan betichten ze ons FOK!'kers ervan dat we kinderachtige reacties plaatsen. Nee, beste GS-reaguurder, wie de Nike met raampjes past, trekke hem aan.
![]()
![]()
![]()
quote:Krijgen die deauden hun inschrijfgeld terug?
Daarom. Harde humor, KEIHARDE humor is vet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Harde humor is gewoon een vorm waar je van houdt of niet. Ik vind het prachtig en er is ook niets mis mee.
Een keiharde steen op die bak van je met 267 pk, das pas vet !quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
Daarom. Harde humor, KEIHARDE humor is vet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |