Duur? Vind het allemaal best meevallen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:13 schreef coldplay het volgende:
duur wonen
heeeel duur wonen
Maar dus tot nu toe prima wonen hier![]()
Bij ons kwam er altijd een belg, maar die heb ik al een tijdje niet gezienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
ja, ken meneer de italiaan al bijna 24 jaar, die kwam vreoger al bij ons in de straat, woonde toen nog aan het rentmeestersveld, daarna krijgsmansveld en nu boswachtersveld. hij weet dat ik toeter van z'n auto niet altijd hoor dus als mijn auto voor de deur staat dan belt hij even aan..
Ik nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Duur? Vind het allemaal best meevallen.
Ja, maar dan woon je ook in Deventerquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:40 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Ik niet
Voor het geld waarvoor je in Apeldoorn een miezerig 2-kamerappartementje kunt kopen, koop je In Deventer (15 kilometer van Apeldoorn) een heel huis.
Dan zou ik dat doen. Ik vind het, met mijn beperkte budget, duur wonen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:00 schreef leejow het volgende:
[..]
Ja, maar dan woon je ook in DeventerVoor hetzelfde geld koop ik in tjietjerkstradeel een villa
Tsja, maar ik wil geen tuin, niet veel kamers om schoon te maken en ik woon graag op een plek waar ik me prettig voel. Ik kom meer dan regelmatig in Deventer, maar daar is werkelijk geen plek waar ik me op mijn gemak zou voelen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:40 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Ik niet
Voor het geld waarvoor je in Apeldoorn een miezerig 2-kamerappartementje kunt kopen, koop je In Deventer (15 kilometer van Apeldoorn) een heel huis.
Hmm.. nee denk het niet, wel als ze tegen Ajax hadden gemoetenquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:37 schreef Spockjuh_ het volgende:
nog mensen die naar agovv - feyenoord gaan?
Wat zit je de Havenzangers te beledigen?!quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:39 schreef leejow het volgende:
Apeldoorn is in de zomer een beetje dood.. Vooral op zaterdagavondVrijdag is er weer caterpleinfestijn.. Jammer dat er geen "grote" namen optreden bij dit soort gelegenheden.
Gisteravond konden de meeste campinggasten de binnenstad van Apeldoorn dan waarschijnlijk niet vinden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:46 schreef Spockjuh_ het volgende:
nou dood, er zitten nu rond de 300.000 campinggasten rondom apeldoorn klaar om de binnenstad weer te bestormen, das ook gezellig..maar indeed, kwa uitgaan is het nu lekker rustig! mij hoor je niet klagen, heerlijk zo'n megadorp..
bron?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:46 schreef Spockjuh_ het volgende:
nou dood, er zitten nu rond de 300.000 campinggasten rondom apeldoorn klaar om de binnenstad weer te bestormen, das ook gezellig..maar indeed, kwa uitgaan is het nu lekker rustig! mij hoor je niet klagen, heerlijk zo'n megadorp..
Ja de matenquote:Op zondag 30 juli 2006 13:38 schreef timmeeeh het volgende:
Ik heb in Apeldoorn gewoond
Aan de Jachtlaan, vlakbij AGOVV en de Apenheul. En ik heb op de Berg en Bosschool gezeten tot groep 7. In 1996 ben ik naarBrabant
verhuisd.
Mijn favo hangout was het Kristalbad, 's zomers zwemmen en 's winters schaatsen
En ik heb gevoetbald bij AGOVV en gehockeyd bij AMHC.
Ohja, ik heb nog in groep 1 gezeten op De Bongerd, toen woonden we in de Maten (?) maar toen zijn we dus verhuisd en toen zat ik daar niet meer op.
Het scheelde niet veel!! Maar ik heb ook nog heel even op zo'n peuterspeelzaal (quote:Op zondag 30 juli 2006 16:30 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Ja de matenook op de Bongerd gezeten, maar ben van '86 dus zal wel niet bij je in groep 1 hebben gezeten
![]()
Mja zou best kunnenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:08 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Maar ik heb ook nog heel even op zo'n peuterspeelzaal () gezeten toen we daar woonden. Misschien zaten we toen bij elkaar maar dat ik al weg mocht en jij nog even moest blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |