Op mijn laptop (en anders kan ik altijd nog mijn oude 15" scherm aansluiten)quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:16 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Hoe heb je dan dit bericht in zitten typen?
Dat weet ik wel, maar dan krijg je zo'n refurbished meukquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:17 schreef NiGeLaToR het volgende:
Even bellen, morgen nieuwe.. hoereDell, je hoeft er de deur niet eens voor uit
hij kan blind typenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:16 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Hoe heb je dan dit bericht in zitten typen?
Krijg altjd nieuwe. Zou ook zeker nieuw eisen aangezien je dingest net 3 maanden oud is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:19 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Op mijn laptop (en anders kan ik altijd nog mijn oude 15" scherm aansluiten)
[..]
Dat weet ik wel, maar dan krijg je zo'n refurbished meuk(oftewel een oud gerepareerd kutding)
Nou moet ik zeggen dat ik qua beeldkwaliteit niet te klagen had. Geen enkele dode pixel btw.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:30 schreef BobbyB het volgende:
Die Dell schermen zijn sowieso brak.Meestal kun je er "connect the dots" op spelen door de vele dode pixels
of betreft dit een CRT?
Misschien dat de nieuwere schermen beter zijn, maar 2 jaar terug ofzo, toen ik nog op school zat waar ze Dell hadden, waren er veel schermen met defecte pixelsquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:35 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik qua beeldkwaliteit niet te klagen had. Geen enkele dode pixel btw.
2405FPW fyi
Wat een onzin, Dell maakt niet eens schermen, tis allemaal gewoon LG, Eizo, NEC.. niet de minste dacht ik zo. Wij hebben ondertussen >130 schermen met maar een stuk of 3 schermen waar een dooie pixel op gevonden is. Misschien moet je eens met je huisgenoten/kinderen/partner praten... ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:30 schreef BobbyB het volgende:
Die Dell schermen zijn sowieso brak.Meestal kun je er "connect the dots" op spelen door de vele dode pixels
of betreft dit een CRT?
euhm, het scherm gaat niet eens aan. DWZ, als je op de power-knop drukt dan hoort het lampje daarvan groen te gaan branden (en eventueel oranje bij geen input-signaal) maar hier dus niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:00 schreef Syrena het volgende:
Heb je al aan de stekker die monitor met mobo verbindt gewrikt? Was bij mijn Delletje toen een gevoelig punt, ik mocht niet met het scherm schuiven want dan ging mijn pc op schijndood. Dell meende toen dat ie echt kapot was, maar nee dus. Heeft nog jaren gefunctioneerd. Als ik er niet mee schoof dus![]()
Bij mij zette ik de pc aan, de vier piepjes des doods weerklonken en dat was het danquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:06 schreef JaJoah het volgende:
[..]
euhm, het scherm gaat niet eens aan. DWZ, als je op de power-knop drukt dan hoort het lampje daarvan groen te gaan branden (en eventueel oranje bij geen input-signaal) maar hier dus niet.
En ja, het is bevestigd dat het een refurbished model gaat worden (2405FPW verkopen ze nl. niet meer nieuw)
olaaa das je videokaart, en Dell das de vijand, goed of niet, TS heeft gelijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij mij zette ik de pc aan, de vier piepjes des doods weerklonken en dat was het danGeen beeld, geen opstartende pc. Toch iets anders dan.
ja dat functioneerd lekker, een maat van me die aan kickboxen doet verloor een partijtje online gamen, elleboogd ff tegen zn iyama en t ding werkte nog steeds, kijk dat is kwaliteit...ik raad iedereen aan om ff tegen zn monitor te schoppen voor een grondige kwaliteitstestquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:06 schreef JaJoah het volgende:
[..]
euhm, het scherm gaat niet eens aan. DWZ, als je op de power-knop drukt dan hoort het lampje daarvan groen te gaan branden (en eventueel oranje bij geen input-signaal) maar hier dus niet.
En ja, het is bevestigd dat het een refurbished model gaat worden (2405FPW verkopen ze nl. niet meer nieuw)
Nu zijn al je pixels dood!quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:35 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik qua beeldkwaliteit niet te klagen had. Geen enkele dode pixel btw.
2405FPW fyi
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |