ook en bmw gaat wel eens stuk na drie maanden, moeten we daarom maar geen bmw meer rijden. Bullshit. Natuurlijk vervelend dat dat ding stuk is, maar het kan gebeuren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:13 schreef RainofDeath het volgende:
Naja, Dan weet je ook dat je niet meer bij Dell moet kopen
Joh, loop toch niet zo dom te miepen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:56 schreef JaJoah het volgende:
mja, ik heb gebeld ... morgen wordt ie geruild .. voor een refurbished model![]()
mag ik aub zelf beslissen of ik genoegen wil nemen met een oud exemplaar (wellicht ouder dan mijn huidige) of met een nieuw ? jah ? dank U !quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:55 schreef Hamergek het volgende:
[..]
Joh, loop toch niet zo dom te miepen.
Je kunt beter een refurb krijgen dan een nieuwe. Van een refurb weet je tenminste zeker dat hij getest is op fouten dus de kans dat deze brak is is een stuk kleiner.
Je gaat BMW toch niet met Dell vergelijkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
ook en bmw gaat wel eens stuk na drie maanden, moeten we daarom maar geen bmw meer rijden. Bullshit. Natuurlijk vervelend dat dat ding stuk is, maar het kan gebeuren.
Wat lul je motherfuckerquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:15 schreef JaJoah het volgende:
Bah,
Zit je dan vanmorgen ... wil je je scherm aandoen, doet ie niets
Blijkt dat dat hoereding kapot is gvd. Is net 3 maanden oud damnit.
DELL STERF !!!![]()
![]()
![]()
![]()
daar staat ie vanaf nu jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:22 schreef TwyLight het volgende:
Kijk op de forumindex?
Je kan in ieder geval wel blind typenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:15 schreef JaJoah het volgende:
Bah,
Zit je dan vanmorgen ... wil je je scherm aandoen, doet ie niets
Blijkt dat dat hoereding kapot is gvd. Is net 3 maanden oud damnit.
DELL STERF !!!![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |