Nee, en eerleijk gezegd interesseert me dat ook een ene rotte fuck. Die neger moet gewoon zijn werk doen, daar wordt hij voor betaald, dus die 2,- moet hij gewoon vanaf blijven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:57 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Weet je hoe hard die Neger moet werken om dat pakje aan jou te geven als je langs komt![]()
Met het verschil dat je dat bedrag dus niet apart ziet? Wat is je klacht dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je zou toch zeggen dan een bedrag van 2,- in de prijs van het artikel verdisconteerd is.
Dan rekent hij twee euro "verrassingstoelage"quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:21 schreef Klonk het volgende:
waarom bestel je iets om het daarna af te halen, gewoon naar die winkel gaan....
de meeste winkels verrekenen het gewoon in de verkoopprijs. dus dan is het altijd kassa.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:36 schreef Emu het volgende:
Van zulke praktijken moet ik ook niet hebben, ga ik gewoon lekker naar een andere winkel die wel eerlijk kan zijn, zelfs al kost het mij uiteindelijk nog is 2 euro meer.
Oh wacht, ik quote beter ff dezequote:Op woensdag 19 juli 2006 11:44 schreef Koewam het volgende:
Dan bestel je toch ergens anders...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |