quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:35 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Ik mag geen bier meerheb medicijnen gekregen voor een ontstoken spier
![]()
quote:
dikkerquote:
tyf opquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat de neuk is dit voor topic. Geile wijven hiero zeg, ook ff wat bijdragen dan.![]()
[afbeelding]
geil hoor. Post eens een fotoquote:
Zou ik ook niet doen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mijn drinken is beneden alleen moet ik dan opstaan en dan deur openen en dan deur dicht want anders komen er muggen in me kamer en dan trap af en dan deur openen en dan glas pakken en dan omspoelen en dan water ofzo vullen en dan weer naar boven dan deur dicht dan trap op dan deur open dan in me kamer gaan en dan deur dicht en dan zitten en dan verder fokken met drinken.........
Maar is te veel moeite
ik moet ook helemaal de garage deur open doen, deur van de koelkast open, drinken pakken, koelkast dicht maken, een glas pakken, pak open maken, drinken inschenken, pak in de koelkast in de keuken zetten, koelkast dicht en weer terug naar de pcquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mijn drinken is beneden alleen moet ik dan opstaan en dan deur openen en dan deur dicht want anders komen er muggen in me kamer en dan trap af en dan deur openen en dan glas pakken en dan omspoelen en dan water ofzo vullen en dan weer naar boven dan deur dicht dan trap op dan deur open dan in me kamer gaan en dan deur dicht en dan zitten en dan verder fokken met drinken.........
Maar is te veel moeite
*fotoboek checktquote:
Die onder is is doodquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat de neuk is dit voor topic. Geile wijven hiero zeg, ook ff wat bijdragen dan.![]()
[afbeelding]
Frikandellenquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:38 schreef mart89 het volgende:
iemand anders nog een kroket? of iets anders?
Ja het hoofdstuk over de koelkast had ik je bespaard.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:39 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ik moet ook helemaal de garage deur open doen, deur van de koelkast open, drinken pakken, koelkast dicht maken, een glas pakken, pak open maken, drinken inschenken, pak in de koelkast in de keuken zetten, koelkast dicht en weer terug naar de pc
omg,quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:40 schreef mart89 het volgende:
ooit een gothic walvis gezien???
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |