ja, wat boeit mij het waar, als ik het maar krijg!quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:49 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Whaha jah. goed. Waar laat ik 7 gig aan zooi ? iemand een server![]()
![]()
jij hebt een vriendinquote:
foto!quote:
Die is deaud gegaan net toevalligquote:
quote:How did you get here?
1) expired password - rejoin here!
2) compromised password - if you share your password our system automatically kills it to stop our server costs from being prohibitively high. email the webmaster to re-activate.
3) mistyped password - try again!
4) forgot your password?? - Support
ow danquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die is deaud gegaan net toevallig![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hier!!! is m'n ftp. pass=breezer
Goed. Ik zal ze binnekort op server zetten, achter chello lijn. Dus ben benieuwd hoelang dat gaat durenquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:49 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ja, wat boeit mij het waar, als ik het maar krijg!![]()
![]()
![]()
had je een accountquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:50 schreef DjMoonlight het volgende:
"mijn" account van katesplayground is dood![]()
[..]
1 dingetje danquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:51 schreef Pony-Lover het volgende:
mag ik nog iets zeggen?
jij, ik, kamasutra!quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:51 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Goed. Ik zal ze binnekort op server zetten, achter chello lijn. Dus ben benieuwd hoelang dat gaat duren![]()
quote:
Waarom denk je dat het tussen " " staat. Tuurlijk betaal je daar niet voorquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:51 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
had je een accountje gaat me toch niet vertellen dat je daar ook voor betaald he?
nee (quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:51 schreef Pony-Lover het volgende:
mag ik nog iets zeggen?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar dan zonder die vieze tattoo's![]()
nou, vertel maar eens meerquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:52 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het tussen " " staat. Tuurlijk betaal je daar niet voor
daar gebruik je gewoon forums zoals passwordparadise voor![]()
Alleen onze server is overleden. Er stonden alle foto's van kate op online, maar toen op een regenachtige zaterdag na middag, klonk er een piep en een kraak. en daarna een hard disk failure.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |