Als je dan toch bezig bent, zeg dan ook even hoe je chanel schrijftquote:
bedoel je toevallig: channel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:04 schreef hangplant het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, zeg dan ook even hoe je chanel schrijft.
Jij schrijft de achternaam van Mme. Coco.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:04 schreef hangplant het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, zeg dan ook even hoe je chanel schrijft.
quote:
Hetzelfde als wat nu hip is natuurlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:33 schreef Roellie80 het volgende:
Je had anders moeten beginnen...
als in;
willen alle mensen die altijd zeggen "ik draag al 3 jaar..."
Nu hier dan even aangeven wat de mode/hype is over 3 jaar?
game, set and matchquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:17 schreef _The_General_ het volgende:
Ik had 3 jaar geleden al zo'n topic
Lang leven de spellingsneukers....quote:
ik doelde eigelijk op hangplant, die iemand verbeterde welke ook al iemand verbeterde maar het zelf ook nog fout schreefquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:43 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
Lang leven de spellingsneukers....![]()
Sorry dat mijn hersens op iets minder snel niveau werken bij een temperatuur van 34 graden op de werkvloer![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:17 schreef _The_General_ het volgende:
Ik had 3 jaar geleden al zo'n topic
hehehe dat was ik ook....ik schreef Documantaire ipv documentaire...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doelde eigelijk op hangplant, die iemand verbeterde welke ook al iemand verbeterde maar het zelf ook nog fout schreef
ik maak zelf ook spellingsfouten heur
noordpoolquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:22 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
hehehe dat was ik ook....ik schreef Documantaire ipv documentaire...
op dit moment kan ik wel een documantaire of documentaire gebruiken over de noorpool ofzo.....![]()
dat is jouw interpretatie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:16 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Bij elk klaagtopic over een of ander mode-verschijnsel (grote zonnebrillen, teenslippers, etc, etc) zijn er wel weer mensen die zeggen "daar liep ik 3 jaar geleden al mee, toen niemand het nog had", om maar te laten merken dat ze geen meelopers zouden zijn, nou stoer. Zo jammer vind ik dat.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:13 schreef ActaniA het volgende:
Ik chillde hem al toen jullie nog massaal stressde
Dat usericon van je hadden ze ook al bedacht in 1877.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:16 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Bij elk klaagtopic over een of ander mode-verschijnsel (grote zonnebrillen, teenslippers, etc, etc) zijn er wel weer mensen die zeggen "daar liep ik 3 jaar geleden al mee, toen niemand het nog had", om maar te laten merken dat ze geen meelopers zouden zijn, nou stoer. Zo jammer vind ik dat.
Ten eerste zeg ik dat helemaal niet. Bovendien is 99,999% van de mensen meeloper. Er kunnen maar heel enkelen trendsetter zijn en dat zijn zeker niet onbekende internetsukkels op Fok, maar meestal bekende mensen. Als jij wil denken dat jij een echte trendsetter bent doordat jij een aantal jaar geleden voor lul liep met dingen waar iedereen toen om lachte moet jij weten. Ik ben liever een meeloper, als je dat zo wil noemen, die er een beetje fatsoenlijk bijloopt en niet als een achterlijke bosjosti.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:57 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Leuk!
Je komt er openlijk voor uit dat je een meeloper bent ipv een trendsetter.
Geeft verder niets hoor![]()
Zou niet eens hoeven, je reactie is al dom genoegquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
pfffffffik tien jaar terug al toen ik nie eens internet had
nou jij weer dude
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:30 schreef mlevd het volgende:
Ik beroofde 3 jaar geleden al mensen, nu doet elke Marokaan dat.
Jammer dat ik daar al niet werk Johnquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:12 schreef JvdK het volgende:
Nawien ga lekker bij peak it werken..
Euhmquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:16 schreef JvdK het volgende:
Wat doet je hoofd op de website dan? Ik werk voor het Rijk, en ben gelukkige eigenaar van een design studio incl. 3 medewerkers. (Overigens doe ik er ook nog een HBO studie bij).. maarja dat deed jij 3 jaar geleden al
hahaha, gewoon proberen !quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:25 schreef JvdK het volgende:
Mooi man.. we gaan offtopic! Drie jaar geleden ging ik dat ookalZal wel weer tijd worden voor een ban
Als het Nawin is en niet Nawien....dan moet je jezelf ook geen Nawien noemen.....quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
..
En het is Nawin, nawien is alleen fonetisch![]()
nee, maar als iemand hem dan Nawien noemt, moet ie niet klagen dat hij Nawin heet en geen Nawien....hoe moeten wij dat weten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:22 schreef Jeff89 het volgende:
Laat die kerel lekker zelf weten hoe hij zichzelf online noemt...
Heet jij Timis.Ro?
Dat bepaal ik voorlopig zelf wel, oke?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:46 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
Als het Nawin is en niet Nawien....dan moet je jezelf ook geen Nawien noemen.....![]()
Nee minkukel, die JvdK, zat bij mij in de klas zoals je kon lezen, dus hij zou wel moeten weten hoe je mijn naam schrijft !quote:nee, maar als iemand hem dan Nawien noemt, moet ie niet klagen dat hij Nawin heet en geen Nawien....hoe moeten wij dat weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |