Koffie komt oorspronkelijk ook uit Arabiëquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:58 schreef Rio het volgende:
Ik sopte al biscuitjes in mijn koffie toen Brazilië nog ontdekt moest worden.
Dus? Wat heeft dat met de ontdekking van Brazilië te maken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:00 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Koffie komt oorspronkelijk ook uit Arabië
Dat mensen zich alweer drie jaar voor lul zetten met die dingen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:34 schreef AlohaXa het volgende:
... "broek-in-laars" laarsjes...
haha.....
Ja dat kan allemaal wel zijn, maar daar gaat het mij natuurlijk niet om he. Het zijn altijd de superhippe mensen die denken dat ze er supercool bijlopen die dan zeggen dat ze geen meeloper zijn omdat ze 3 jaar geleden al een grote bril droegen. Nou als dat al waar is, dan liep je er 3 jaar geleden als een enorme oetlul bij, of zoals een andere user al treffend zei "je lacht je toch de ballen uit de broek". Dat elke trend zich om de 10 jaar herhaalt is niet relevant en bovendien lang niet altijd waar. Volgens mij zijn bijvoorbeeld teenslippers nooit hip geweest. Ze bestaan al lang, maar ze zijn nog maar een jaar, hooguit 2, enigzins hip. Modehomo's die ze 3 jaar geleden al droegen stonden 3 jaar geleden voor lul. Nu staan ze niet voor lul maar dragen ze wel lelijk schoeisel natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:45 schreef ThE_ED het volgende:
Grappige is natuurlijk dat men bijv. die grote uilebrillen 45 jaar geleden ook al droeg. Kijk maar naar Audrey in Breakfast at Tiffany's uit '61.
Het mag nu dan hip zijn, eigenlijk is het gewoon retro, wat eigenlijk gewoon een hip woord voor oud is. (En "hip" is ook weer retro trouwens.)
Als je had gezegd: " ik sopte al biscuitjes in mijn koffie toen Arabië nog ontdekt moest worden " dan had je een nóg sterker argument gehadquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:03 schreef Rio het volgende:
[..]
Dus? Wat heeft dat met de ontdekking van Brazilië te maken?
Nee, ok, maar het neem tvoro die mensen wel de grond weg waarop ze zich beroepen. Ze waren er namelijk helemaal niet "vroeg" bij.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:06 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Ja dat kan allemaal wel zijn, maar daar gaat het mij natuurlijk niet om he.
Ik liep 3 jaar geleden al mee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:17 schreef PrinceLu het volgende:
Ik ben gewoon een normale meeloper hoor!
ik keek al discovery channell, voordat jij die documantaire over koffie erop had gezienquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:00 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Koffie komt oorspronkelijk ook uit Arabië
We hadden het over de drank:quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:35 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
ik keek al discovery channell, voordat jij die documantaire over koffie erop had gezien![]()
Je hebt trouwens niet goed gekeken, de oorsprong lag in afrika, waar men de koffieboon at
Jah, zò'n early adaptor ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Als je had gezegd: " ik sopte al biscuitjes in mijn koffie toen Arabië nog ontdekt moest worden " dan had je een nóg sterker argument gehad
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:42 schreef Zyggie het volgende:
De grote zonnebrillenhype zag ik slechts aankomen, je denkt toch niet serieus dat ik daarmee rond ga lopen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |