dat lucht vast en zeker op of niet?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:51 schreef WeirdMicky het volgende:
STERF DIEF!
+9823982389329823829382938292823129,23 voorspelbaarquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:14 schreef Isdatzo het volgende:
sorry![]()
maar een extra telefoon is nooit mis..
ik ga 'm zeker een beetje teruggeven hè![]()
-1 Voorspelbaar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
O dus jij bent dat die me de hele tijd plat belt![]()
Leuke dames trouwens. Bedankt![]()
was de mijne laatst ook verloren. ik voelde hem ook uit mijn zak vallen, ik buk om hem weer op te pakken en WEG was ie!quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:17 schreef Rio het volgende:
Ben de mijne laatst in de kroeg verloren. Ik voelde hem nota bene uit mijn zake vallen (besefte ik een aantal minuten later). Toen ik naar de grond keek was hij al pleite. Kutpaupers. En het was nota bene een beschaafde tent.
Gebukt is genomen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:24 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
was de mijne laatst ook verloren. ik voelde hem ook uit mijn zak vallen, ik buk om hem weer op te pakken en WEG was ie!![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
O dus jij bent dat die me de hele tijd plat belt![]()
Leuke dames trouwens. Bedankt![]()
nee want ik heb geen vrienden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daarmee kun je contact hebben met vrienden. Jij zou er dus niets aan hebben.
Toch hoop ik wel voor je mee, want ik vind het wel kut voor je.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:21 schreef Niwa het volgende:
Pauperts, D500 is een hele mooie telefoon. En het is spijtig voor TS, maar ik had hem ook niet teruggebracht.
Die buschaffeur: Whehehequote:Op woensdag 19 juli 2006 15:43 schreef timmeeeh het volgende:
ik vond eens een telefoon in de bus. die lag gewoon daarzo heel de tijd af te gaan met een raymzter ringtone
goudeerlijk als ik ben, heb ik hem aan de buschauffeur gegeven.
waren er maar meer mensen zoals ik
Inderdaad, hij ligt lekker in de hand. Heeft een camera, mp3 speler, bluetooth en het belt! Voor mij was het perfect.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:21 schreef Niwa het volgende:
Pauperts, D500 is een hele mooie telefoon.
ik denk dat ie blij is dat ie van zijn vrouw af is en dat je haar voor altijd houdtquote:[b]Op woensdag 19 juli 2006 00:50
Het ergste is dat ik nu de nummers van een aantal dames kwijt ben. Ik vraag me af hoe hij het zou vinden als ik z'n vrouw op straat vond en ook niet meer terug bracht.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daarmee kun je contact hebben met vrienden. Jij zou er dus niets aan hebben.
Wat een mislukte redenering. Omgekeerde, op je zelf gerichte goedpraterij vind ik het.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:06 schreef Ramon73 het volgende:
Gewoon op je spullen letten en je nummers backuppen. Als je je sleutelbos verliest en de vinder haalt je huis met jouw sleutel leeg, dan betaalt de verzekering NOPPES uit! Is gewoon hetzelfde, opletten en voorzichtig zijn.
Maar goed, de eerlijke vinder wordt beloond was ooit het spreekwoord. Nou ik heb nog nooit iets van een 'verliezer' gehad, op een welgeemd bedankje na. En toch al eens een complete portefeuille gevonden met alle papieren, creditcards enz. erin. Ik breng ook niet snel iets direct terug. Een telefoon zou ik ook nooit terugbrengen, leert je opletten en die dingen kosten geen hol. En gewoon eens de telefoon thuislaten als je gaat stappen. Stappen is een sociale aangelegenheid, daar heb je echt geen telefoon voor nodig.
Ik heb in de tram vlak voor het uitstappen nog gebeld. Ik zat in de laatste tram. Er zaten maar twee personen in de tram. Beide helemaal blank.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:58 schreef Camplo het volgende:
Jij bent een dom ei.
Moet je je foon maar niet laten liggen dwaas. Nu issie weg, en een neger pimpt er in no time 10 fawakka bitches bij voor zijn loverboy homeys.
Dat is dus tot 12 in gewone mensen taal.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:53 schreef hardstylesage het volgende:
Ik! Want hij heeft vast mijn telefoon ook gejat toen ik voor het eerst (en het laatst, wat een baggertent) naar de Skihut ging.
Ik vermoed dat we de dader moeten zoeken met een boerachtige achtergrond heeft ,veel bier zuipt en tot C kan tellen(ja.. TELLEN).
Wat ik hoop is dat ik binnekort een D500 incuis nummers van geile wijven kan krijgen voor een zacht prijsjequote:Op woensdag 19 juli 2006 00:50 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Ben zojuist dus mijn Samsung D500 kwijt geraakt. Ik vermoed in de tram. Nu was de accu bijna helemaal vol en staan er genoeg gegevens in om het toestel eerlijk terug te brengen.
Ik dus bellen naar m'n eigen nummer, ging twee keer over waarna ik werd weggedrukt. Nu krijg ik steeds voicemail.
Het ergste is dat ik nu de nummers van een aantal dames kwijt ben. Ik vraag me af hoe hij het zou vinden als ik z'n vrouw op straat vond en ook niet meer terug bracht.
Ik hoop dat ie de tering krijgt en snel sterft, wie hoopt met me mee?
Wat lul je ! Hexa decimaal is ook een gewoon mensentaal talstelselquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:59 schreef rucksichlos het volgende:
[..]
Dat is dus tot 12 in gewone mensen taal.![]()
Ik heb hem eerlijk gevonden hoor, in je jaszak.![]()
Ik was een tijd gelee mijn portomonee verloren met alles erin, word ik plots gebeld door de vinder. Zij had mijn naam opgezocht in het telefoonboek, woonde toevallig in de buurt. Heb toen maar een fles wijn meegenomen als bedankje.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:06 schreef Ramon73 het volgende:
Maar goed, de eerlijke vinder wordt beloond was ooit het spreekwoord. Nou ik heb nog nooit iets van een 'verliezer' gehad, op een welgeemd bedankje na. En toch al eens een complete portefeuille gevonden met alle papieren, creditcards enz. erin. Ik breng ook niet snel iets direct terug.
Ik denk niet dat het jouw taak is als opvoeder te functioneren voor die mensen. Doe gewoon niet zo kinderachtig en breng die telefoon terug. Tis gewoon fatsoenlijk.quote:Een telefoon zou ik ook nooit terugbrengen, leert je opletten en die dingen kosten geen hol.
Is dit in Amsterdam gebeurd? Er kwam donderdagochtend vroeg een junk binnen bij mij in dequote:Op woensdag 19 juli 2006 00:50 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Ben zojuist dus mijn Samsung D500 kwijt geraakt. Ik vermoed in de tram. Nu was de accu bijna helemaal vol en staan er genoeg gegevens in om het toestel eerlijk terug te brengen.
Ik dus bellen naar m'n eigen nummer, ging twee keer over waarna ik werd weggedrukt. Nu krijg ik steeds voicemail.
Ik hoop dat ie de tering krijgt en snel sterft, wie hoopt met me mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |