Ik vind dit altijd een rare redenering. Het is een soort struisvogel gedrag, je kop in het zand steken en de feiten ontkennen. Op deze manier gaan de klachten van kwaad naar erger, totdat het op den duur heel ernstig wordt en er vervolgens niks meer aan te doen valt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:50 schreef Appelsapp het volgende:
ze heeft nu weer last, maar durft niet terug te gaan naar de huisarts. ze is bang dat ze doorverwezen wordt naar het ziekenhuis. (heeft hij vorige keer gezegt, als de pillen niet hielpen)
De enige juiste en daarmee ook de beste instellingquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik vind dit altijd een rare redenering. Het is een soort struisvogel gedrag, je kop in het zand steken en de feiten ontkennen. Op deze manier gaan de klachten van kwaad naar erger, totdat het op den duur heel ernstig wordt en er vervolgens niks meer aan te doen valt.
Mensen zijn soms maar rare wezens!![]()
Gefixt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd een rare redenering. Het is een soort struisvogel gedrag, je kop in het zand steken en de feiten ontkennen. Op deze manier gaan de klachten van kwaad naar erger, totdat het op den duur heel ernstig wordt en er vervolgens niks meer aan te doen valt.
Mensen vrouwen zijn soms maar rare wezens!![]()
Mensen hebben altijd de neiging om te denken dat alles vanzelf wel over gaat en dat ze anders misschien onnodig allerlei nare onderzoeken moeten ondergaan waar toch niks uitkomt! Want een ernstige ziekte is immers een ver-van-je-bed-show, dat overkomt je nooit persoonlijk! Totdat het op een dag weleens gebeurt en dat je jezelf achteraf wel voor je kop kon slaan, omdat je niet eerder naar de dokter ging. In de meest drastische gevallen moeten sommige mensen die naļeviteit met de dood bekopen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De enige juiste en daarmee ook de beste instelling
Probeer het eens met die redenatieen anders gewoon meesleuren
Wat het kan zijn nee, ik heb tot 10 jaar geleden 4 jaar met soortgelijke klachten gelopen totdat de internist eindelijk vond wat de oorzaak was. Kreeg in die jaren wel medicijnen tegen maag en darmzweer, wat ook wel tijdelijk hielp maar toen ze eenmaal achter waren en de juiste kuur kreeg heb ik er sindsdien geen last meer van gehad. Gelukkig kunnen ze nu gelijk testen op die bacterie en dat kost maar 1 redelijk vervelend onderzoek, slangetje doorslikken. De kuur valt wel gelukkig wel mee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:50 schreef Appelsapp het volgende:
Weet iemand wat dit kan zijn? of wat ik/zij het beste kan doen, om haar toch erheen te krijgen? ik denk zelf dat het wachten erg verkeerd is![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:39 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Kies 'n willekeurig aantal dagen, bijvoorbeeld 50. Tel dan vanaf vandaag af op haar kalender.
nog 50 dagen te leven tenzij ik naar het ziekenhuis ga.
nog 49 dagen te leven tenzij ik naar het ziekenhuis ga.
etc
etc
Dan wil ze vanzelf wel gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |