kan zijn maar ik moest het even kwijt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:10 schreef Ablaze het volgende:
Commander Keen roeleert
Topics met klachten over medewerkers gaan meestal snel dicht
Iedere mod beheert de berichten die worden gepost in het door hem of haar geplaatste nieuws toch?!?!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:09 schreef Ferdo het volgende:
En jij denkt dat Veerboot de enige is die modereert op de FP?
Doe dat eens in Feedback vragen? Daar is zelfs een heel topic voor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:12 schreef stribe het volgende:
En ik wil eigenlijk ook wel even horen waarom leuke grappen meteen een -2 krijgen
Iemand post:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:33 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik zie overal '0 - Normaal' staan. (?)
Nee, en in dit geval ben ik het sowieso niet geweest. Maar toch bedankt voor het topicquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:12 schreef stribe het volgende:
Iedere mod beheert de berichten die worden gepost in het door hem of haar geplaatste nieuws toch?!?!
We staan al klaar voor je. De FP-mods hebben klantvriendelijkheid immers zeer hoog in het vaandel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:50 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nee, en in dit geval ben ik het niet geweest. Maar toch bedankt voor het topic
Je moet echter hier zijn: [FP] Centraal topic voor FP-Moderaties
Ja kan instellen dat al het nieuws wat niet op 0 (normaal) gemod is weggefilterd wordt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:52 schreef teh_m0nkey het volgende:
Wat zei je dan? Je reactie is weggemod denk ik, kan hem niet vinden...
Natuurlijk niet, humor modden wij immers ook altijd wegquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja kan instellen dat al het nieuws wat niet op 0 gemod is weggefilterd wordt.
Zo heb je alleen maar leuke reacties
Ja wie het dan ook gemodereert heeft die moet dan even niet zo lichtgeraakt zijn, bij deze mijn excuses aan jouquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:50 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nee, en in dit geval ben ik het sowieso niet geweest. Maar toch bedankt voor het topic
Je moet echter hier zijn: [FP] Centraal topic voor FP-Moderaties
Ja juist, ik vind het ook niet provocerend oid. en ik weet dat er een feedback topique is maar ik wilde gewoon ff klagen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:00 schreef teh_m0nkey het volgende:
Ik zie hem in een quote staan, vind het niet eens provocerend, gelijk heeft ie toch, overal op het nieuws dat je min. 10ltr. water p/dag moet drinken, ouderen 1000ltr. p/dag en je totaal niet mag inspannen (mijn sex wat doe je?) wat doen de ouwe lullen... 3 x raden... met een enkele bidon ff lekker gaan sprinten
Eigenlijk is het voortschwaffelen met rolator maarja...
Excuses geaccepteerd en kusje terug.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:02 schreef stribe het volgende:
[..]
Ja wie het dan ook gemodereert heeft die moet dan even niet zo lichtgeraakt zijn, bij deze mijn excuses aan jou![]()
Wie vinden dat ik gelijk heb?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:05 schreef teh_m0nkey het volgende:
Ze vinden dat je gelijk hebtleuk site trouwens van je sig
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |