Erik is gewoon jarloers op ons.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Dude! Ik moet hier spelen alsof ik een kloon van Bupatih ben! Naja, Paltos.
Niet jij!!!
Ik ben inderdaad erg jarloersquote:
Ja, dat is al stukken beter, anders klinkt het ook zo algemeen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dan zo:
Ik ben erg jarloers op ons.
Wie Erik of ik?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:14 schreef Ovidius het volgende:
Ben je nu Bupatih of niet? Bewijs het dan.
Maakt dat dan uit?quote:
Als je "eins" had gezegd, had ik je Bupatiaansiteit geloofdquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dat kloptOP ONS!!1!!1!
![]()
Vergat je erbij te zetten.
Ik ben niet eens bezig een enkele schijn op te houden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je "eins" had gezegd, had ik je Bupatiaansiteit geloofd![]()
Hoe dan ook, de verwarring wint het niet van de hitte
Nou als niemand Bupa uitzwaait dan doe ik het gewoon zelf.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:22 schreef Bupatih het volgende:
Gebroeders Ko - Ik heb een boot.
.
En nu ga ik.![]()
Wat is jarloers?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dan zo:
Ik ben erg jarloers op ons.
Weet ik veel, maar Odysseuzzz begon ermee;quote:
quote:
Ja en? Als ik in de sloot spring, doe jij het dan ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar Odysseuzzz begon ermee;
[..]
Nee. Jij bent dus ook geen Odysseuzzzquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:42 schreef rena het volgende:
[..]
Ja en? Als ik in de sloot spring, doe jij het dan ook![]()
Godzijdank niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Jij bent dus ook geen Odysseuzzz.
Ja he.quote:
Oh, o! Dat is dus digitaal pesten!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
Godzijdank niet.Dan zou ik mezelf wat aandoen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |